nov
6

nice to meet you!

| Szerző: orssssssss | 3:20 pm
Nah, hát meg kell osztanom Veletek a szerda esténket. Annussal, Csilluval és Mártival először a könyvtárban voltunk (nem könyvek között, hanem vodka red bullok ölelésében:), majd úgy döntöttünk,h átnézünk gödörbe. Útközben egy faszi megszólított minket,h merre is vagyon a chachacha,de aztán egy kis beszélgetés után inkább csatlakozott hozzánk. Mondjuk meg is értem:P Szóval ez a mókus Kirill Konin névre hallgat és filmproducer, meg forgatókönyveket ír és azóta kiderült (mert milyen jó is a google:),h filmfesztiválokat is szervez. Nálunk is amúgy egy ilyenen vett részt. De elképesztő volt a gyerek! Halljátok, mindenről lehetett vele beszélgetni! Elsősorban persze filmekről esett szó, de engem elkapott egy röpke beszélgetésre az ENSZről és az EUról is. Sztem mindenhez ért. Ja és John Malkovich neki csak John volt. Bocccccsííííí. ÉÉÉÉÉÉÉS a lényeg,h 65789nyelven beszélt! Najó igazából csak oroszul(mert orosz), franciául(mert ott él a familyje), olaszul, kínaiul, japánul és egy kicsit spanyolul. Ja meg persze angolul, hiszen amúgy hogy kommunikáltam volna vele?:D Bár a finnem is egyre jobb, ugye Nus?:) Játszottunk olyat,h mindenki más nyelven beszélt ugyanarról a témáról (csak zárójelben jegyzem meg pironkodva,h ez a szex volt és mivel én sajnos csak angolul tudok egy pöppet - ami ki volt lőve, mert mindenki érti - én beszéltem magyarul róla). ÉÉÉÉÉÉÉÉS Csilluék szerint hasonlít a nemrégiben megboldogult Heath Ledgerre. De sztem csak egy hangyafasznyit. No mind1. A lényeg,h tök jóóóó volt és úgy sajnálom,h 2után le kellett lépnem! De sajnos 8tól tesiznem kellett a sulájban,mert kicsit túlságosan elhanyagoltam. Amúgy megúsztam a 4órás aerobicom egy részét, mert 2óra steppadozás után a tanár azt mondta,illetve ordította,h még egyszer meg ne jelenjek másnaposan és takarodjak inkább a kondiba, gyalogolni a futópadon. Neki köszönhetően még élek. Bármennyire is lebaszott, majdnem megöleltem:) No szép napot angyalok!:) cupp

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr57754058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2008.11.06. 15:40:10

Igen....Ez a mese első része. De én leírnám a folytatást.
De ne szaladjunk ugy előre.
A Három királylány közül ugye egy veletek tartott. Kettő meg fogta magát, és fuuu de szabadok vagyunk és bármit megtehetünk és jahjdekréézi címen levonult macinaciba a mekibe és minden féle pajzán sztórit mesélgetett suttogva egy-egy bigmekkel a pofijában (abban a szépben).
Haza mentek, beszélgettek, majd nyugovora tértek.
Az egyik királylány viszont arra a ébredt éjjel.(ÉJJELL??????REGGEL VAZE FÉL HÉTKOR), hogy a mellette lévő ágyról még mindig hiányzik az ütemes szuszogás. Kétségbeesett és felhivta mobájlon. A telefonv égén egy zavart kislány annyit mondott: már a lépcsőházban vagyok, ne izgulj...." TYŰŰHA:
Felment a lakásba és szobatársa már csipöre tett kézzel várta, hogy ugyanakkor hova is repült ez a pár óra. A királylány megadta magát, bebujt a kérdező mellé az ágyba,és elkezdte mesélni...Mire a harmadik kócos álomittas királylány is megjelent a küszöbön, h mitörtéééééééééééééééééént???És befeküdt a másik kettő mellé...
Bizony. Tudom , hogy a sztori harmadik része a legizgibb..de az a miénk marad ,és a hajnalé.

Anna. 2008.11.06. 15:49:16

part 3.: Panka történetéből talán mást sejthetnénk, mint ami valójában történt, hisz én egy rendes lány vagyok, senki ne jusson téves következtetésekre.
Amúgy tegnap könyvtár és gödör után még elmentünk szimplába, szódába és korvintetőre, úgyhogy ezzel szállt el az éjszaka.
A 2 órás alvás után bementem suliba, de semmi nagyobb átütó dolog nem jutott eszembe az 1950-es évek finn irodalmáról, úgyhogy inkább megbújtam kriszti barátnőm mellett.
Elhívott a mai filmfesztiválra a gyerek, de lehet, h mára már meggondolta magát. Nem tudom, h elmenjek e........

Panki 2008.11.06. 15:50:32

köhhöömmm:)
És menj. ma lehet én is elmegyek egy igazi szorakozo helyre. Mint más normális emberek.

orssssssss 2008.11.06. 16:40:00

megigérte,h elvisz Thaiföldre. remélem arra még emlékszik. abban biz benne lennék! ha fent maradsz pesten Mana, akkor szólj, mókolászhatunk valamit:) és Te is legyél jó kislány Panki,és szólj,ha mész bulizniiiiiiiiiiiii

Anna 2008.11.06. 18:26:36

maradtam:) de most beszéltünk, úgyhogy tudod. Írt a serác. Asszem azt mondtam neki, h ma hazamegyek.. hmmm.namindegy:)

Anna 2008.11.07. 10:34:07

Elkerültük egymást Kirill-lel tegnap, nem is egyszer, és még össze is vesztünk. érdekes, h egy vadidegennel is össze lehet veszni.
mindenesetre Zsaaaa, köszi, h eljöttél, jól éreztem magam:)
Timi estéje hogy alakult a továbbiakban?

Anna 2008.11.07. 11:01:17

Ja, meg még azt is akartam, h mindenki nagyon jól nézett ki tegnap, Panka, bárhogy ellenkezett a fekete blézer ellen, baromi dögös volt:))) És végül csak előkerült ő is.

orssssssss 2008.11.07. 11:31:54

én is dögös voltam!!! otthon az ágyamban:) megtaláltam a tesómtól kapott kis szexi német drukker bugyikám és pólókám(tudod melyik Nuspi) és abban aludtam. hihetetlen jól nézhettem ki:)) sajnálom,h nem tudtam menni, de majd legközelebb. meg sajnálom Kirillt is, de majd legközelebb;) :D

tt 2008.11.07. 15:11:42

szijasztok jányok!
hát akkor nem is találkoztatok a kirillel.. (szóval így hívják) és már nem is fogtok?
én estém az.. 7-ig pakoltunk 4-től, hajnalban, szóval egyelőre fáradt vagyok, hogy megítéljem milyen is volt, mindenesetre amíg ott voltam veletek és letesztelhettem egy újabb kolikocsmát, az nagyon tetszett... a bálban is jó volt azért. bár nem az, hogy fizettem 800-at egy koktélért, amikor rá kellett jönnöm, hogy ha bemgyek a vip-részlegbe ahol már a tanároknak se híre-se hamva, csak a diákság élvonalbeli képviselői iszogatnak tök ingyen. utána itt bírtuk ki 4-ig valahogy. persze a kölcsöncipőmben sikerült a táncparketten elcsúsznom, szóval égés nélkül nem élet az élet. de csak úgy térdre, remélem sokan látták. hát jó, a bejegyzés izgalmasságából látszik, hogy az én életem sivárabb, nem találkozom különös idegenekkel :) áhh... nyűgös vagyok... pusz

Anna 2008.11.07. 19:33:55

:) tarts velünk, mi mindig összeakadunk valakivel:) Egyet most el is üldöztem, pedig milyen okos volt..meg jókat írt...na mindegy anna, béna vagy!
Timi, nagy esések meg kellenek a táncparketten:) Kérdezd Orsit, bár ő csak a lépcsőn esett le a szalagavatón..:(

Anna 2008.11.07. 19:34:37

jaigen, facebook-on nem tudjátok haogy lehet bejelölést visszavonni?

csillus 2008.11.08. 14:00:02

:D miert kene visszavonni..
süti beállítások módosítása