nov
13
Na hát képzeljétek a youtube minden nap ajánl nekem vmi gagyi vidiót és ma ezt dobta (a sors). Tinis. Meg Candys. Ugye emlékeztek (Annus, Panka, Csillu, esetleg Máté, aki amúgy érdeklődve, kis mosollyal a szája szélén hallgatta a pasizós sztoriainkat. mondanám,h szegény, de sztem élvezte:)) ki az a Candy?? Várjatok, kis betűvel írom: candy. Így jobb:) Ilyen a sors. Amúgy ezt a számot imádja a Kecskés Dóri, úgyh előadhatnánk neki ezt a csodás táncot az esküvőn:D Jövő héten kezdjük a próbákat! Benne levés?

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr45767712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2008.11.13. 20:51:40

:D:D Kendi:))
Én falra mászom ettől a daltól, de ha Dóri szereti.. Az almazöld ruhánál úgyis minden elveszett:(
Nahát, és pont 6an vannak, mint mi leszünk..Kissé valószínűtlen, de még hihető:) Na, ki mondta?

Pankus 2008.11.13. 22:04:20

Drágáim szomoru a felismerés, de mondhatnám hogy kutyábol nem lesz szalonna, de a politikusból meg a bölcsészből meg nem lesz tinikurva:) DE mindent bele. Én most töltöttem egy romantikus estét Károllyal (sziaaa Karessz), ez mutatja, hogy még nem nyirt ki a gyilkos kór!!Hangsulyozom: MÉG:)
Anna...nem tudom ki mondta...de ha emiatt nem birok elaludni, akko marhamérges leszek. Dió emlékszel???

d. 2008.11.13. 23:38:35

En mondtam??? Nem emlekszem pontosan, de az tuti, hogy nagyon vicces volt. Panki segits!!! A kezes baki utan alig merek megszolalni mert felek nem ertek vmi poent vagy mindenki altal ismert szalloiget .Es akkor a Ramcsi megvadol, hogy kulfoldi vagyok.... :)

lcsillu 2008.11.14. 06:25:19

kandi az, mit kerteljunk..:)

Pankóca 2008.11.14. 08:06:39

:)
Nem hanem egyszer melletted forgolodtam álmatlanul az ágyban,,.. amikor az az iszonyatos hőség volt mult nyáron...egy nevet kerestem akkor is:)

Di 2008.11.14. 11:01:53

Tudom!!!!!! Nem Novak, hanem ....... :))))
süti beállítások módosítása