nov
17

Sziasztok!


Remélem majd Pankus is leírja a nagy utazásának részleteit, de gondoltam pár mondatba azért megemlítem én is :)

Panki királylány nyakába vette a világot és szombaton úgy döntött eljön az isten háta mögé. Persze rendes lányhoz híven közölte hogy a vonat 5kor ér be. Én rendes lányhoz híven készülődtem és vártam őt. Gondoltam egyet és megnéztem hogy ugyan mikor ér be az a fránya vonat, mert szerintem olyan a világon nincs hogy pontban 5kor. Hát én naivan nézegettem és gondoltam mivel ez a jány a keletinél lakik biztos onnan is jön. Láss csodát volt is ám vonat, ami 17:04-kor ért Szolnokra, gondoltam megviccelt hogy biztosan ott legyek mire megjön. Lelkesen elindulunk elé 16:55kor mikor jön a telefon hogy hol vagyunk mert ő már megérkezett???!!! majd rohanunk hogy nehogy elvesszen a nagyvárosba...megérkezés puszi puszi és én naivan megkérdeztem hogy ugyan melyik vonattal jött....erre a válasz: hát amit mondtam:) Majd ismét kérdés: És ugyan melyik álomásról???? Válasz: Jaaaaa...hát a nyugatiból ...   

No comment.....:DDDDDDDDDDDDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr10773752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankóca 2008.11.17. 20:25:27

Köszi,majd irunk, de ujabb tragédia költözött az albiba:(

ramóna 2008.11.18. 10:14:14

Mi történt felétek?
süti beállítások módosítása