dec
9

Előzőhöz!

| Szerző: Panki | 8:46 pm

Igen, ma kiesett a Gáz a helyéről...már lassan meg se lepődök, felrobban ezaz, leesik kiesik...mi meg gondoljuk: meeeheeenj élj szabadoon!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr89813806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2008.12.10. 09:07:58

azt elfelejtettétek leírni,h Zsa saját testi épségét nem féltve odarohant és megtartotta. hatalmas erőkifejtés kellett hozzá!!majd ezután beszélgetett vele pár percet, megsimizte, együtt kidühöngték magukat, eltörtek egy-két tányért és ezzel a feromonos hölgy helyre is rakta ama gáztűzhelynek a lelkivilágát.

Pankuska 2008.12.10. 13:10:30

Feromonos hölgy:DDDDDDDDDDDD
Aki megtanított minket vasárnap a szemezés három szintjére! Ha érdekel, majd leirom:)

Emőke 2008.12.10. 14:41:34

:DDDDDDDDna sooo was

Anna 2008.12.10. 19:02:15

milyen westernes ez az új seziprofil. Jobb, mint a bugyikék..
Ramcsi, Timi!! Rég hallottam rólatok, mizu?

˙tt 2008.12.10. 20:56:34

tetszik ez az új arculat:)))))))
kicsit baba-mama klubbosnak éreztem a régit. bocsi mindenkitől. amugy szeretem a gyerekeket :))))
köszi anna érdeklődésed, meg vagyok :) most éppen lehet nem alszom majd éppen sokat holnapra, de azért az élet szép :) ramcsi szívemről rég hallottam én is, de szerencsére rólam őt informálják ha jól érzem:D
kéne vmi közös progi
pusszantás:)))))

ramóna 2008.12.10. 21:39:01

Betegen is megpróbálok helytállni:)))
Timi jól érzed, de azért szeretném a te verziódat hallani :)) Dec 18-19???
Egyébként megvagyok. A múlt hétvégén mayarország legjobb ( természetesen 5*) szállodájába vendégeskedtem és az 5 fajta szaunájukba pihentettem a testem:)) Jah meg egy csomót tanultam :))) Na lehet írok róla külön...
süti beállítások módosítása