dec
15

Na cuncókáim!A hétvége nagyon jól telt. Pesten maradtam,igy átmentem este a fijukhoz pénteken egyet dumálni. Végülis vasárnap mentem haza, mert fesztivál volt.Tomival és Mestivel egész hétvégén elhesszeltünk, minden nap buliztunk, föztünk,filmeztünk( najó édesdeden aludtunk mind a hárman egy filmre délutánonként), szombat délután családi progi dunapart, karácsonyi vásár helyett,mert a nagypapának nagy volt a tömeg:)))(najo nekem is), és rengeteget dumáltunk. Tomi talált magának egy szemrevaló menyecskét szombaton, akivel bővült a kommunánk vasárnapra. Asszem az eggyé olvadás elmaradt. Tomi finnyáskodott:D

De azért idéznék tőle: " Te nem érzed a helyzet magaslatát"

"Itt egy plussz kaja,mindenki kikorepetálhatja belőle a sajátját"

nekem egy képem van a hétvégéről:

 

Tanulság: vigyázz mit veszel fel pénteken suliba,mert lehet hogy egész hétvégén az lesz rajtad.

Ma a szomszédék meghívtak bennünket vacsorázni. Nagyon köszönjük,állati finom volt:DDD

Anna!!!!!Kitartás!!!Te nem vagy peches!!!!!!!!!!!Te olyan menő vagy,mint egy Ottó.Sőt még menőbb.

Ramcseszka meggyógyultál???

Van egy repcsijegyem....de pssssszzzzt:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr49825153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.12.15. 22:58:06

ottó? akkor jó.
Azt találtam ki, hogy ma ne is aludjunk, hanem tanuljuk át az éjszakát! jeeee!!
Hopsz, amíg ezt leírtam, Zsanettet el is vesztettük az ébrenlévők sorából:((
Panka, te vagy minden reményem!!
Nomeg Orsi! Ő is tanulgat valami érdekeset (károly róbert? húú, elfelejtettem), Panka valami konduktoror-történelmeset , én nyelvészetet.
Nagyon köszönöm a vacsit, isteni volt, meg a meggyszörpit is. Szörpi. szörpi. hülye szó. de jó:) szörpi

Anna. 2008.12.15. 23:05:27

Jaj, azt elfelejtettem leírni, hogy ma megbuktam:(
Elsős korom óta nem buktam meg. Mámint egyetemen, nem általánosben.

'Már megin' ez a deprsszió..
Már megin' ez a lehangoló hangulat'.. Na, mi ez? kicsit segítek: a.e. bizottság:)

Panki 2008.12.15. 23:09:52

Én meg Ramcsinak üzenem, hogy az a valaki, aki lehet h esetleg párhuzamosan okosodott veled, szóval a vezetékneve:
csapadéknak egy formája, és van utána egy melléknév képző, vagy ha ez segít akkor van ilyen...kis virág...gyopár...:D
Küldöm Annának Jimmitől a bukott diákot.

stukker 2008.12.15. 23:32:02

Kanál finnyáskodott.:D

˙tt 2008.12.15. 23:36:09

remek. :D
a napi időjárásjelentést olvashatjuk növénytani meghatározásokkal....

Anna! szerintem már az is csudijó, hogy elsős korod óta nem buktál meg. itt ezt kevesen mondhatják el maggukról :) nehogymááár ezért depi:) bár úgyis hamar elmegy... már el is ment gondolom nem?:)

ramóna 2008.12.16. 10:56:55

Mi van??? Ki okosodott???
NEm értem :(((( Kellene?
Nekem úgy néz ki két vizsgám meg van már csak 10 van je je jeeeeeeeeeeeeee :DDDD Péntek kv? vagy valami?

˙tt 2008.12.16. 12:09:06

:D amúgy nem is. te később lettél okos : ))))))))))) jobb is ha nem érted...
péntek kv nekem ok eddig. Ramcsi végre téged is látlak

hú képzeljétek.. olyan 5-ös vizsgát írtam szeszkultúrából, hogy. erre nagyon büszke vagyok... szóval ma öröm van :)

Panki 2008.12.16. 13:39:45

Ramcsinak:
Eme ember egyszer egy kedvessel szendereg, neve nem esett le, de lehet e tette megkeresztelte , neked ez esetleg ISMERŐS lehet.

(gyakorolnom kell még):)

Én ma ötöst kaptam!

˙tt 2008.12.16. 14:05:22

nevet változtattam. hátha így nem ismernek fel. ha már minden egyéb úgyis ismert lassan... :D
ezek a keretek nem tetszenek... nem lehet velük vmit csinálni?

gratuláció az 5ösökhöz és a vizsgákhoz mindenkinek :)
süti beállítások módosítása