dec
18

P 23

| Szerző: Panki | 12:58 pm

Drágáim!!!Nagyon hálás vagyok a tegnapi buliért,és azért a sok sok szép ajándékért, piáért és gyönyörü tortáért, kedvességért, szeretetért és jókedvért!!!!

KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naon Ceje:)

Emőcica nem ivott, mióta Tatán járt...érdekes módon egy kortyot nem ivott..Szegény Mesti se ivott csak egy kis pezsgőt, és marhán nem irigyeltem, amikor (miután végighallgatta a hüjjjefijjuk, hajkiegyenesítők és mindenféle női kackackukacsztorit) nyolc hullarészeg nőszemély vonyítását hallgatta, és kisérte gitárral hősiesen..Köszönjük a megértést, valahogy tegnap mindenki úgyérezte, hogy szabad a mikrofon, kiugrás és miegyéb)

Én ma elindultam isibe, eljutottam a keletiig, megálltam, tíz percig üvöltözött a fejemben a kisördög meg a kisangyal, és amikor már szarrá áztam, azt mondtam, kuss legyen, és az ördöggel kézenfogva hazamentem, szokásomhoz hűen orálisan fogyóztam egyet, aztán ágy:) Be voltam osztva gyakorlatra....remélem megértik a kismanók.

Ramcsika! 23..:(Nagyon szolnoki vagy. Timinek ne is célozgass,mert ideges:)Ti normális emberek nem értetek meg minket...

Didiről semmit nem tudunk..

Emőci bepisilős kiskutyája ma jön vendégségbe:(:)egyik szemem sír a másik haj. Julia is jön, a Gina is majdnem jött, csak jobb dolga akadt:( Szóval ma lesz egy little visszavágó! Tomika...Amit mondtam, igaz volt. És amennyiben átakarod hozni a nagyon drága nagyon nagy ajimat, csak nyugodtan bármikor:D

JÓ vizsgaidőszakot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Olyan gyönyörű lesz ám a szemünk a sok új tudástól és gondolattól ( nekem anyu mindig azt mondta):)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr85829693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2008.12.18. 15:39:56

:D
ti normális emeberek...
mi köszönjük a szép estét, amit szülinapod alkalmából eltölthettünk nálatok:)
Ramcsi sebaj, azt a pár nap pluszt már kibírjuk valahogy... legalább lehet várni a karácsonyt, mint pici koromban. csak akkor nem lettem rögtön idegbeteg, amikor eszembe jutott, hogy senkinek semmiiiiit nem vettem mééég.. segítsééééég!

Dida 2008.12.18. 15:48:32

Volt bulid Panki???Dejo...Ha nem itt lennek, ott lettem volna:) Velem minden oke, jol vagyok. Valtozas nincs miota visszajottem, karacsony elott mar nem is hiszem, hogy lesz. Mar ami a munkat illeti. Keszulgetunk a karacsonyra, csinaltam narancsos diszeket, ma delutan meg megprobalkozom eletemben eloszor a mezeskalacs sutessel. Nem tudom, h sikerul, de nagyon rakeszultem. Vettem habverot, sodrofat, formakat, szoval az elokeszultekere nem lehet panasz...:) Ja es Ramcsi pont most csinalom a rakott kelkapit a te recepted szerint:)Ha olyan siekeres lesz mint a borsofozelek, akkor ezentul te leszel a szakacskonyvem:)!!
Puszi mindenkinek!!!!!!!

ramóna 2008.12.18. 19:01:40

Engem kellett volna kivinned enm a szakácskönyved:)) Remélem izleni fog :) Néha azért írthatnál :)

Dida 2008.12.18. 20:01:05

Nagyon fini lett, meg most is alig birok megmozdulni olyan jollakott vagyok.:) Amugy tenyleg jobb lenne ha te lennel kint a szakacskonyv helyett. Persze annak is nagyon orulok, de vele nem lehet beszelgetni, meg o nem Raci...ha erted mire gondolok...
Irok en, de most tenyleg nem nagyon tortent semmi. Veletek? Meggyogyultal?

ramóna 2008.12.18. 22:17:12

Már csak köhögök:)) Egy hete...:(( Most sütöttem diós kalácsot:) Nagyon finom lett. Egyébként semmi különös. Tanulgatok aztán 23-én megyek Tatára.
süti beállítások módosítása