dec
20

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr32832834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2008.12.20. 11:31:20

jó ez, rendezettebb. úgyis a lila most a divatszín. e lényeg pedig mi vagyunk. ohh... elkapott a karácsonyi melankólia. na majd mindjárt kimegyek budapest utcáira és elmúlik a sok őrülttől. :) puszzziiii

Anna. 2008.12.20. 12:12:41

Nekem nem tetszik, szerettem a hajópadlót a háttérben! de sevész
Panka, írtam új ímélt!!

Panki 2008.12.20. 17:09:15

IGen, de a kommenteknél az a kis gondolatfelhő nagyon édes. a hajópadló nekem is hiányzik. Mi mindig búcsúzunk...igaz Tímea?:)
A mélre válszolok, de lehet inkább csacsarászni kéne.
Maglóca szépe miért keresett?? Csak nem nálunk hagytál valamit? Mondjuk egy két kutyaszart?:D

˙tt 2008.12.20. 23:36:09

"...sokszor könnyünk se hull, szívünk se fáj.
hidegen hagy az elhagyott táj, -
hogy eltemettük: róla nem tudunk.
és mégis mondom néktek:
valamitől mi mindíg búcsuzunk."

:) jaja... egyébként a kis gondolatfelhő tetszik nekem is. meg a kis lehelletnyi narancsszín a kompozícióban :) na ennyit erről.
süti beállítások módosítása