dec
27

ajándékajánló:)))

| Szerző: orssssssss | 12:47 pm
Bocsi, tudom, h elkéstem vele, de legalább tudni fogjuk így utólag, h kinek rontottuk el az ajándékát...nálam mindenképpen mellényúltál Nuspó...:DDD (nem ám, imádom!!!:))

A lényeg: Jude Law 12karos kristálycsillárnak örülne vaaaaaaaaaaaagy egy diktafonnak. Megjegyeztétek lánykák??:DD

http://www.napijoslat.hu/karacsonyi_ajandek/

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr4843752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.12.27. 13:01:18

hihi:)
Az a baj, h mindig mást dob ki, ha egy nevet többször beírsz.
Jude-on felbuzdulva megnéztem mit vegyek Javiernek, és egy nagyméretű csipketerírőre vágyik a lelkem..oké, rajtam ne múljék.

˙tt 2008.12.27. 14:02:56

: )))
le vagyok maradva. ki a Javier?
amúgy igen. ostobák... :)

Anna. 2008.12.27. 14:22:31

BARDEM. És még ő is hülye.. Penelope Cruz? ugyammmááá

˙tt 2008.12.27. 16:41:06

jaaa őőő, tudom már ki ő. hát ő a grace klinika szívbeteg macsója volt. művelt vagyok mostanság :))) és ez a penelope cruzzal? na monjduk én alapból nem értem, az a nő nekem annyira ellenszenves mint ahogy kevés színésznő... és nem is szép. áhh.. ostobák.
süti beállítások módosítása