dec
27

Szóval: az első képen van Javier Bardem, a másodikon Jeffrey Dean Morgan. Ő játszott a grace klinikában, és a p.s. i love you-ban is. Érdekes, hogy vele keverted, egyrészt tényleg hasonlítanak, úgy alkatra is, meg szerintem mindkettő tök jóóó:D

Bazz, most nézem a kezüket:D:D:D Nembánom Timi, keverd őket..:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr27844519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2008.12.28. 00:36:16

:D
nah. elmondom az úgy volt... hogy fogalmam nem volt így névről, hogy kicsoda. rákerestem gugli képkeresővel.. és akkor nézem, hogy jé ez tök hasonlít. aztán találtam grace klinikás képet ami alá a bardent írták. szóval vagy el kellett volna olvasnom a szöveget, vagy más is béna :)))
de tééényleg.. a p.s. I love you-ban is ő volt.. hát szégyellem magam. legalább a blogra felkerült két szép férfi fotója :D
köszi Anna a felvilágosítást! :)
amúgy tuti lelki társak. :D

Anna. 2008.12.28. 11:20:45

Ja, azóta találtam egy olyan klubot facebook-on, hogy J.B. és J.D.M. egy és ugyanaz a személy:D

Maglóca szépe 2008.12.28. 12:35:29

szerény személyem inkább a jobb oldali mellett tenné le a szavazatát...öhhhöhhöö:-)

Panki 2008.12.28. 13:11:43

Sztem full ugyanaz a kettö. MŐŐŐ, zabálási rekordot döntöttem. Emlékszel tavaly milyen esit irtál???Amikor kényszerettem?Idén is az volt.
És ma rettegve álltam a mérlegre.
NULLLLLÁT HIZTAM!!!!!!!!BEBEEEEEE

˙tt 2008.12.28. 13:23:39

najó. akkor nem ugyanazok csak valakik olyan buták hogy azt hiszik, ugye?:))) már kezdek megzavarodni. :))))))))) de én nem tudok választani mondjuk...
süti beállítások módosítása