jan
22

Mindenki! Emőke már leölte a disznókat, és engedélyt kért a falutol ( mind az öt ebertöl), h zajonghassunk, megbeszélte a lovakkal, hogy mindenféle városi balfék fog rajta idözni, kibérelt egy kocsmát, beszerzett egy karaoke gépet... és és nekem......... nem jo az idő pont.(((( Vol olyan kedves és azt mondta, h ennek a csapatnak mégis fontos kohéziós eleme vagyok, így ...megkérdezném. Nem lenne jó az eggyel utáni hétvége ??? A fiuk ugyse mennek turázni.. Légyszi irjon erre mindenki. És ha a hetedike jobb,menjetek nélkülem. Én voltam a balfasz:(

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr60895232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maglóca szépe 2009.01.22. 11:53:08

nossss....számomra ez nem a világ vége:-)senkinek nem az.minden megoldható,csak keresni kell rá egy olyan időpontot,ami most mindenkinek jó.felvetés a rákövetkező hvg!!!???Panka apuja egyszer lesz 52 éves,azt nem lehet megismételni...azsem el is megyek és iszok vele én is egy jót,helyrehozom nála az imidzsem:D.meg hat Panka magasra tette a lécet(...nem részletezném,mindenki hallotta...50éves Pista bácsi sztoryját)szal rajtatok áll,az engelyék a kezemben,a falu lakói diszidálnak arra a hvgre, a disznó a hűtőben,meg amugyis..én szerdától szabad vok,várom a programajánlatokat,minden meghívásnak nagy-nagy szeretettel eleget tezsek:-) gondoljon rám mindenki kedden,lécci,fosikázok...csók sezlonyok!

˙tt 2009.01.22. 12:13:31

nekem mindegy :) nem leszek februárban túl elfoglalt. pusssz

zsaaaa 2009.01.22. 13:26:15

Ünneplés Panka nélkül soha!!!Ki mást lehetne bedobni a medencébe:)just kidding:):)nekem is jobb az utánakövetkező hétvége,igy mehetek Hollandiába mén-körungra,és egyben megragadom a lehetőséget és meghívnám Maglóca Szépét is,hogy kiválasszuk a jövő sztárcsikóját!Na?

Maglóca szépe 2009.01.22. 13:28:14

áhhhhhhhh,de jóóó,nanáááááá:-)ménviszga,höhöhöh:-))))))))megbeszéljük

orssssssss 2009.01.22. 13:45:04

Panka kell oda és pont. Még ha én nem is tudnék elmenni,akkor is ragaszkodom Pankle ottlétéhez:)

stukker 2009.01.22. 14:32:29

Nekem jó a kövi heti.Köszcsi.puszcsi.Tomcsi.

Maglóca szépe 2009.01.22. 15:03:35

megszállta a CSÍ bazee:D..na,akkor kihirdetem-a mostani felállás szerint(remélem mindenki átgondolta,h a csaldbol apa ,anya szülinap nem lesz -e:)..)- együtt ünnepeljük a valentinnapot,tiszta romantisssssch

Panki 2009.01.22. 15:06:31

o wie schön:)
akkor majd mindenképpen rakjuk be a love is in the air-t. Ugyis nagyon szeretem azt a notát.

ramóna 2009.01.23. 08:33:15

és megünneplitek az én szülinapom:)))) de én jófej vagyok és megengedem hogy az én szülinapomon bulizzatok :) Ezért fejenként 3 páleszt az egészségemre kell majd innotok :)

Maglóca szépe 2009.01.23. 12:31:06

a sunyi mindened,most h elmondotam a máj mekkora önjavulásra képes,3páleszt pro kopf????....Ramóóónnnaaa,mi már felnőttek vagyunk:DDD

˙tt 2009.01.23. 14:45:22

igen. ezért már felelősségteljesen viselkedük, és már nem iszunk.
kár, hogy előbb kinyitottam a hűtőt és ott fityeg egy abszintmaradvány tegnapról. a szobatársam végleg kiköltözött, és itthagyott. most már érzem is a magányt:( azt hagyott itt pár csokit, meg ezt a piros málnaszörpöt... jaaaaaahaj el kéne indulni haza. ilyenkor van az h még minimum két óra míg erre ráveszem magam.
no de ma este találkozunk a tatai lánykákkal :)))
süti beállítások módosítása