jan
26

csak

| Szerző: Anna. | 4:16 pm

Csak szeretném megköszönni Orsikának nyilvánosan is az íméljét:)) Olyan cukit írt... mindenkit egyesével végigvett, úgyhogy asszem mindent tudok:)) MINDENKIRŐL!!!!!! váháháháá

Nagyon röhögtem, a zenét is fel kellett hangosítanom, mert különben kihallatszik, és arra gondolnak a szomszédok, hogy : stupid hungarian girl!!
:DD
A kedvenc részem hadd idézzem, Ors:
"szerdánként ha feljön (Csill),akkor megpróbálunk összefutni este egy itókára. Azért mégisJDe nyugi!! Olyankor viszünk Rólad egy életnagyságú képet és magunk mellé ültetjük! Általában hallgatag vagy és sörözöl:D"

Apropó, Csillusom: nem vettél fel skype-on: erdosi.anna - hosszas gondolkodás után. uuuu, vagy anna.erdosi? komolyan nemtom.

Ha az égiek is úgy akarják, és ez alatt most az internet isteneit értem - este fent is leszek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr47903754

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://www.ahlipoker.net 2018.11.16. 00:34:59

A tanulóknak kuss a neve - Munkahelyi (T)error

Trackback: agen poker terpercaya 2018.11.11. 21:13:28

Spartan akadályok I.: 10 sláger amire számíthatsz Veszprémben - A komfortzónán túl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.01.27. 15:53:46

Hát Nus, örülök,h tetszett meg minden:) Mindent beleárasztottam,ami eszembe jutott:) Számíthatsz még ilyen mailekre az tuti! manóka, skyepozzunk a hvgn lécléc,olyan jó lenne hallani a hnagod!:)

orssssssss 2009.01.27. 15:57:05

Jaj Nus, Joel Nked is írt ilyen extra hosszú lelkizőst? Vagy csak Nekem küldte el? Mert mindkettőnknek szól. Ha nem kaptál,akkor írj és elküldöm:)pusznyusz

Anna. 2009.01.27. 16:05:02

Jaaj, megkaptam, meg is ijedtem, hogy mi történhetett vele. Írtam is neki előtte is, utána is, meg hogy remélem minden dolga rendben lesz mostmár... Nem tudod, elhagyta a csaj, vagy Michael? vagy Karl? durva, de minket imád, meg kell zabálni!! Amúgy van itt egy finn srác _Úgy néz ki, Ági faszija:) -, Laurinak hívják, és aaaaannnnnnyira emlékeztet Joelre, hogy meg is írtam neki:))
szombaton nem tudom, h leszek e, de vasárnap skypeolhatunk!!

xoxo

orssssssss 2009.01.27. 18:39:16

Oksimoksi, akkor vasárnap,de majd még pontosítjuk:)
Nem tudom,h mizu Joellel és azt sem,h mi viselné meg jobban,ha egy nő vagy egy pasi hagyná el!:DDD Szexuális beállítottsága talán örök rejtély marad.
De a lényeg,h azt írta,h nem valami tragédia történt, csak szar. Úgy vettem ki,h vkiben csalódott. Lehet,h vmi sprintcaros dolog. Lehet,h egy postásban csalódott,aki nem hozta el nekünk a csomagját a sapikkal meg a pólókkal:DDD Joel-Joel! Nem kellene,h így megviseljen:DDD
Akkor vasárnap:) pupi
süti beállítások módosítása