feb
26

NINCS DE

| Szerző: ramóna | 9:17 pm

www.nincsde.hu

Gyerekek ezt kötelező megnéznetek. Lehet, hogy a Tv-be már megy vagy már láttátok hallottátok, mivel nekünk nincs Tv-énk ezért nekem újdonság volt. 

Tessék felállni a gép elől és kimenni mozogni!!!! :)) Persze Csilla felmentést kap, bár a lábemelés törött vállal is megy megkérdeztem a doktor bácsit:)) Egyébként ő is szokott műteni ilyet. Na mindegy szóval szálljunk magunkba és március 1-től senki nem dohányozhat és mindenki elmegy sportolni:) Mellesleg mindjárt szoknya, bikini szezon....no comment...lapos segg érti :DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr38968498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.02.27. 03:38:56

hát nem is tudom ki az aki folyamatosan szívja a füstötöket... khmmm. egyébként én sem nézek tv-t... miről is van szó? most éppen fáradt vagyok, hogy megézzem. pusssz. :)

ramóna 2009.02.27. 09:12:31

Tessék venni a fáradtságot és a nagy semmit tevésetekbe, mert ugye diplomamunkát meg nem írtok, megnézni!!! Szerintem jók a filmek.

Panki 2009.02.27. 10:09:36

MIIIIII! Én már majdnem nekiálltam:D Halál komolyan.Kedvem már van hozzá:)Timi meg bulikban rázza a seggét éjszakánként. Szóval felmentve:)Te téleg márc 20 elött nem jössz haza??

˙tt 2009.02.27. 11:36:23

MIIIIII :) én is elkezdtem rég. tegnap egész nap úgy csináltam mintha ezzel foglalkoznék. a meglévő játékokat térképeztem fel. találtam pl. ollókezűedwardospónit, meg ku-klux-klán meztelenkedő babákat vagy nyalogatógépet. érdemes megnézni ezt a blogot :))))
azért vannak normálisak is.. :)

itt van pár link:

gyermekszoba.blog.hu/2008/06/17/meztelenkedo_diktator_es_rasszistababak

gyermekszoba.blog.hu/2008/06/15/nyalogatogep

ramóna 2009.02.27. 12:56:17

21-én megyek haza!!! Addig hozzál nekem ajándékot messzi honból. khm khm mondjuk szülinapi??:))) Dió is elküldheti veled!:D

Timi! Nyalogatógép meg mesztelenkedő baba??? Milyen honlapot néztél te?? 18-as karika?? :DDD
süti beállítások módosítása