feb
28

| Szerző: Anna. | 3:49 pm

Sziasztok:)

Először is köszönöm Pankinak a rókás ímélt, nagyon aranyos vagy.. Jó kis múltunk van már, mi? fúú, ha belegondolok, nagyon hosszú múltunk.. Bár én úgy emlékszem, először Pesten találkoztunk, te meg úgy, hogy Kecskeméten, de mindegy is:))

Megnéztem tegnap ezt a kutya-baba videót, és azt álmodtam, hogy találtam egy rotweilert (megnéztem a google-ban, h hogy kell leírni) és meg akartam keresni a gazdáját. De közben féltem tőle, mint Panka félne, ő meg ugrált rám, és nagyon örült nekem.
Aztán valahogy el is tűnt, és már a nagynénémnél voltam, aki csinált nekem egy koktélt, mert el voltam kenődve, mert a nagybátyám elszaladt, amikor meglátott. Gondolom szégyellte a haját, ami álmomban vörös volt. A tegnapelőtti álmomban is nagybátyám szerepelt valamiért...Akkor el akart hívni egy kirándulásra Esztert meg engem. Mondtuk, h nincs pénzünk, erre ő: dehát a barátom, Urho Kekkonen is ott lesz (Finno. miniszterelnöke, 1956-82-ig közt.elnöke).
Na, ennyit az álmokról.

Most éppen beadandót írok, életem egy napját kell összefoglalnom másfél oldalban, ami nem sok, mégsem telik. Azt választottam, amikor nyáron Balcsira mentünk. Hogy teljen a lap, ki kell színeznem a történteket, úgyhogy valószínűleg el fogunk tévedni, megtámad egy vaddisznó, és mondjuk...........számháborúban nyerjük el a nyaralót az előző lakóktól. Igen, ez jó lesz. Ja, Ors, azt írtam, hogy véletlen otthagytunk az étteremben, de gyorsan észrevettük, hogy nem vagy ott, visszamentünk, kaptál egy jégkrémet, így megvígasztalódtál. Jaaj ne kérdezd, hogy ki vezette akkor a kocsidat, részletkérdés!
Sajnos ha befejezem az írást, kezdhetem is a következőt. Sok hülye beadandó.
Közben a szakdoga témámon gondolkozom, remélve, hogy még nem maradtam le a címleadás határidejéről. Lehet, hogy az lesz, hogy a népi kultúra megjelenése az ötvösségben, különös tekintettel a Kalevala ékszerekre..hm. Ha valakinek van ötlete, bombázzatok nyugodtan, nekem már nincs több ötletem:(

Nem jut eszembe most semmi érdekes, minden megy a maga útján itten.
Kicsit lecseszték a cserediákokat a minap egy ímélben.. 7500 diák lakik itt a student village-ben, ebből kb 200an lehetünk cserediákok. Nagyon kábé, mert fogalmam sincs, hányan vagyunk, plusz mínusz 190. Azt már mondtam, h külön házakban vagyunk, nem vegyítenek a finnekkel. És állítólag sok panasz érkezik a konyhákból szűrődő zaj miatt. Úgyhogy ciki, azt mondták, ha nem hagyjuk abba, kontaktba lépnek az otthoni egyetemmel. Ez még a mi házunkra annyira nem is vonatkozott volna, nem szoktunk hangoskodni. Másért viszont kiemelték a 3 C épületet: valaki ksizórt egy csomó lisztet a konyhába vmelyik héten, és a postás elesett, és elszakadt a ruhája, úgyhogy keresik a tettest, akinek benyújthatják a számlát. Nem én voltam, nekünk nincsenek ilyen luxuscikkeink Esztivel, mint liszt. 
Nem túl izgalmas ez a bekezdés, dehát ez van:))))

Jövőhéten megyünk Olulba a Krisztihez. Mármint ha marad addigra pénzünk. Nemsokára jön a diákhitel is! Szurkoljunk, hogy azidőtájt 300 alatt legyen az euró, hogy ne bukjunk olyan nagyon nagyot:)

Csilla, írd meg, mi volt a kontrollon!
Találkoztam a Márti Lucájával, szimpinek tűnt, de nem volt sok időnk beszélni, úgyhogy nem cseréltünk elérhetőséget sem, de azt mondta, majd ő is eljön velünk valamerre, amikor jöttök.

Többiek mikor mennek Írországba? És kik? Tökjó lesz nektek? Ezt igaziból kijelentő mondatnak szántam, nem kételkedem én, hogy jól mulattok majd:) Ott milyen idő van, Didi? És neked milyen a munkád? Szereted?

Timi, te most akkor miből is írod a szakdogádat? Mesztelen Hitler-babák? Nem mondták, hogy tágítsd a témakörödet?;)

Panka hogy állsz a tiéddel? Zsaaa, miből írsz és hogy halad?
Orsika leadta ugye.. Ki van még, aki ír?

Nálatok van már tavasz? Én annyira várom!! Kicsit unom a telet. Mondjuk leagalább nincs olyan rohadmányos hideg:) Az egyik francia csaj mesélte, hogy a minap látott egy zöld foltot a hó alatt. Le akarta fényképezni, de mire másnap arra került volna a sor, ráesett 15 centi hó. Hátigen, ezvan.

Látta valaki az Otthonom, Idaho-t? Most jött le:)

Csillusom, ilyen számokat küldhetsz még, mint tegnapelőtt, nagyon szépek!

Írjon mindenki!
Puszi
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr86971699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.02.28. 17:16:28

Drága Kedvenc Dőlésszögem!
Úgy féltél mint én?? Olyan konténerbe bemászósan? Képzeld múlt héten megint ért egy kutya-sokk, de akkor nem engedhettem meg magamnak h odasirok,mert mindenki engem osztott,és kicsit azóta is bennem ragadt:( Összebalhézott a kutyám egy naggyal, de még a pórázát is eltépte..
Kalevala ékszer: emlékszel, h egyszer egy hercegemnek azt a feladványt akartuk adni, h hozzon ?:) Illik a téma nagyon hozzád. A mellékletbe tehetsz egy fotot a nyakadról:)
Én ma irtam először a szakdogámhoz valamit, ugyanis tegnap kicsit befostam, amikor a Graff bejelentette, h ő nem irja meg, meg különben is kurva kevés az idő meg Irország. .. Én ha a szar fost eszik is, megírom..de neki kéne állni.( Tomcsika félre ne értsd, én értem, h neked miért nem fontos, de nekem az akkor egy üres félévet jelent, én meg már megakarom lépni a kis álmaim:)) Ma irtam először: Husz percig tartott,de nem volt fájdalmas:)
Kérlek ne duhajkodjatok a konyhában, ne hozzatok szégyent kis hazánkra, ami szerintem már amugy is haragszik az ő neki a népére..
A róka dolog meg nagyon igaz......legalábbis veled. Most van épp egy kis ilyen..morális válságom a kis kapcsolatrendszeremben, dehát hajrá hajrá.
Irországos DREAM TEAM: Graff, Mest, Milllii ( egy jóízű mosoly), arája: Anna, Tothzozi, kedvese: Eszter, és én. És igen nagyon nagyon jól fogjuk magunkat érezni.Én már várom. Meg a Didi is nagyon hiányzik:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csills! nagyon jó volt nálad. Jobban vagy? Hüppögöl még??
Ramcsika! Mondtam anyudnak, h lehet meglátogatnálak mán Titeket is. Hát milyen dolog ez h mindenki megy megy..de mindegy mert tölem nem szabadultok:D
A héten lesz közös mozilátogatás. " nem kellessz eléggé". hétfö???Kinek van kedve??? Nálam lehet jelentkezni, még beüléssel is összeköthetjük!
Tsókol Anyád: Lujza

˙tt 2009.02.28. 17:21:41

sziaaa!
az a bekezdés tök vicces volt, nem tudom miért írtad hogy nem. cserediákok rosszalkodása :D elesett a kiszórt a liszten a postás.. mint valami filmben :)))

a szakdolgozatom nem hitler-babákról fogom írni azért, bár lehet izgalmasabb volna. csak kutattam a mai játékok témakörében, az információgyűjtés résznél járok. nem ott kéne már, de ez más kérdés:)))
egyébként kreativitást fejlesztő fajátékot kell terveznem :)
pusziiii

Panki 2009.02.28. 17:22:22

Elfelejtettem még neked Anna, h a tegnapi házibuli is oylan volt, h nem voltam büszke a fiatalságra. Először is mindenki beöltözött a család vadász cucciba, majd a falról levett rókatetemekkel a fejükön mászkáltak, egymást püfölték babzsák fotellel, és a házigazdával egyetemben locsolták a piát a földre... Komolyan! Én tegnap féltem!!

˙tt 2009.02.28. 17:38:44

ugyan. ááá nem volt az olyan vészes... :) nem tört el/össze/szét semmi/senki. ezt azt hiszem eredménynek könyvelhetjük el. ja igen, egy fél farok mondjuk az úgy lepottyant valamelyik jószágról. mármint ilyen rókáról vagy nyestről vagy mik azok.... és pontosítanék, nem mindenki volt vadászcuccokban. volt aki konyhakötényben és olyan edényfogó kesztyűben nyomta.

Panki 2009.02.28. 17:42:27

Jo,jo...azért a Kanál feje a biztonság kedvéért bekerült a szendvics sütőbe, a Marci nyomott egy tigrisbukfencet, plusz lepisilt az erkélykorlátról állva..
A cuucok meg.. voltak ott ilyen nagykarimás nyaralókalapok is. jaaahhjj hogy miért nem rugtam be jobban, bár akkor senki nem figyelt volna a mentők számát szorongatva..

lcsillu 2009.03.03. 16:49:06

hihihi:) amikor en kerdeztelek msnen a bulirol, Pank, annyit mondtal h jo volt.. pedig kettonk kozul nem te irsz egy kezzel.. ;)
jo volt h itt voltal!! maskor is barmikor.. tudod.. ide se kell szolnod.

süti beállítások módosítása