már
4

Rekord és szupermozi

| Szerző: Panki | 11:30 am

Gyerekek! Újabban a napi nézettségünk (mármint a látogató és nem a látogatás) 74 és 98 között van két hete. Eddig  olyan hihető számok voltak 24-40 közt. Ez a mi és barátok és még egy két ember aki kurvára unatkozik. DE KIK EZEK?????????98???????

Amúgy örömmel jelentem, beindítottam a szakdolgozat- írást!

MOZIAJÁNLÓ

Tegnap megnéztük a világ legunalmasabb,  egyben legsemmitomndóbb filmjét: Nem kellessz eléggé címmel. Najó lehet h a Hé haver hol a kocsim az egy fokkal szarabb (bocs attól akinek ez a kedvenc filme) volt ,mert a végén átalakultak az emberek, de azon röhögtem legalább 10-et, ezen viszont egy fél kényszeredett mosoly volt a max.( Lehet tuloztam egy aprót és egyet kacarintottam is). Szóval aki időt és pénzt akar kibatyni az ablakon, az mindenképpen nézze meg ezt az új sztárparádét,és szörnyülködjön, h Rachel mennyire megöregedett, és hogy hozzá képest Ben Affleck-nek milyen iszonyú aránytalanul nagy a feje!

Napi jótanács

Mindent el kell engedni, amire már nincs szükség, tárgyakat, fájdalmakat, emlékeket, és bízni a jövőben, teret hagyni az űrnek, mert ha nem hozunk létre űrt, nem férnek be az új dolgok, csak a régiekkel vesszük körbe magunkat örökre. JEEE. Kilégzés belégzés:)

 

Ne mondjátok, h nem szerkezthetném én a Bravo-girl.

Csók: Dikó

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr85979647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.03.04. 11:46:43

Először is elnézést kérek Panka nevében tőletek kedves névtelen tömeg a "KIK EZEK????" miatt :) hú. most hirtelen lámpalázam lett... eddig ebbe bele sem gondoltam :D na csók

Panki 2009.03.04. 11:48:26

Én is ekszkuzálom magam. Ich schäme mich!

Anna. 2009.03.04. 14:06:44

Kedves Dikó!

Én is láttam egy iszonyatosan fantasztikusan szar filmet: a Szállító 3-at. Az egy kettőt nem, hála a jó égnek. még egy ilyen gagyi filmet!! Még a Hé havernál is rosszabb, még a Trójánál is, (pedig arról még picit ki is surrantunk a moziból.) Olyan, mintha akciófilm-paródia lenne poénok nélkül. Jah, és Budapestet úgy ábrázolják benne, hogy mindenhol kofák meg vásár van az utcán, szegény szupermenünk meg alig bír manőverezni a csirkék és trabantok között az audijával!
be káne tiltani azt a filmet..felhúztam magam.

Szóval akkor a nem kellessz eléggét sem nézzük, mert bennek nagy a feje. okké

orssssssss 2009.03.04. 15:34:52

Krémtúróállagútengerikenguruörlemény!
Lehet, hogy a Szállító 3. nagyon szar film, de Jason....áh. Sztem ő eléggé feldobja:)
Nus! Te foglalsz szállást Stockholmban? Mondtál vmi óvárosi bizbazt. Nekünk kellene 6-án estére is, ha nem reggelre ér oda a komp. Vagy nem tudom. Csill! Te hogy tervezed? Elmegyünk mulatni reggelig?:D Szóval, ha tudsz vmit, akkor szólj, intézem én, ha Te nem tudod. Mert gondolom Ouluban lógatod a lábad vagy hol.:)
Addig meg még kérjük a fiú képét, akit össze kell szednünk a reptéren, meg remélem Te is akciózol, és úgy vársz, minket, ahogy megigérted nekem!;)
Szomabton du vagy vasárnap skypeozhatnánk!
pusszantás

maglóca szépe:) 2009.03.04. 17:12:15

előben azt ecsetelted ,h milyen jó hapi a Ben:Dakkor még nem zavart a fejmérete,ez most igy másnapra alakult ki benned?:)

Panki 2009.03.04. 17:48:15

Csöcsik! Egy fél pillanatig sem tagadom, h Ben jó faszi, de Dzseni-fejméretéhez orto a gyerek.Na, hátmost micisnáljunk vele. Lehet h az enyémhez se passzentos? Bazz ebbe bele se gondoltam. Éljen a mikrokephalia. (nem gondoltam volna h valaha is ezt igy leirom..)
Én a héhaverról kivonultam a moziból, mondjuk még a régi tatai moziban történt a dolog, ahol 13 perc után csak sűsű seggimnasztikával bírtad ki az előadásokat, mert nem adtak sokat az ülőalkalmatosság kiképzésére.
Aliz vett netet(mobilt-Anna tudod h megcsalt minket az smc???), így nem vagyunk már teljesen elzárva..:)Most épp besurrantam. Csicsereg a madár.csok

˙tt 2009.03.04. 22:39:51

szijasztok jányok!
megérkeztem a moziból, mert bár Pé (nem túlzok) de mai beszélgetésünk során kizárólag azt ecsetelte mennyire szörnyű, azért elmentünk, mert már ezért kiváncsiak voltunk :D
nem is olyan rossz ez, bár azzal az elvárással amivel végül elindultam még kb a buliszervíz című film is tetszett volna már, ami egyébként nekem konkrétan fizikai fájdalom volt anno.
szóval én röhögcséltem rajta, az a típusú amit úgy elnézegetsz :)
ja és a nagy tanulsága:se szabály, se kivétel. ja meg azért reménykedhetsz. ha ezt egyébként nem tudnád ;)

˙tt 2009.03.05. 00:12:02

ja.. azt meg el is felejtettem mesélni amiért érdemes volt kimozdulni. a villamoson láttunk egy filmsztáááárt. :)))
szállt fel a szép barnaszemű srác, és meg már jószokásomhoz hívem erősen bámultam az arcába, és csak abban a pillanatban jöttem rá hogy nem gépelemek I. óráról ismerős, hanem a made in hungaria film főszereplője, amikor már ő is nézte a hülye kis rajongó csajt aki biztos mindjárt autogramot két meg lefotóztatja magát vele 3 szögből... na akkor már nem is volt érdekes :))))

lcsillu 2009.03.05. 01:21:53

Timi:)) ne aggodj, en ha sztart ("sztart") latok, rogton elkapom a fejem, hogy majd o eszrevesz, es az fog megtetszeni neki bennem, hogy nem rajongok erte. ez aztan marhan sokkal ertelmesebb viselkedes:D

javaslom, hogy az a 74 - 98 ember mind dobjon egy kommentet, hogy lassuk, kikkel van dolgunk.. amugy sztem csak mi jovunk-megyunk kulonbozo gepekrol es idopontokban, az nem lehet?:))

ramóna 2009.03.05. 09:26:30

Szerintem is csak mi vagyunk! Én kb 3 féle gépről szoktam egy nap bejelentkezni ....hm...kicsit függő vagyok nem?! :D
Mellesleg a Szállító 3 nem rosssz!!!! Na jó nem olyan mint az egy meg a kettő és ahogy Budapestet bemutatják az tényleg gáz de mégis csak a Szállítóóóóóóóó:DDD A filmet meg már csak azért is megnézem én is.

maglóca szépe:) 2009.03.05. 09:49:42

Lányok!!!!kötelező megnéznetek egy filmet,de tényleg,ez most jóóóó:gettomilliomos
www.youtube.com/watch?v=AIzbwV7on6Q

˙tt 2009.03.05. 11:07:44

jaja... az is tervben van. szóval jó?? le is van töltve. meg az australiát is most szedtem le, meg a kaméleont. kár h szakdogát kell/kéne írnom :(

egyébként én is még plusz három gépről lépek be, de csak otthon hétvégén :) szóval hétköznap engem egynek számoljatok :))

egyébként Csilla én is így szoktam, ha időben felismerem a "sztárt" :)) teljesen normális szerintem, hát nézzen ki ő is engem, naná :))))
süti beállítások módosítása