már
5

Kedves Naplóm!

| Szerző: Panki | 9:59 pm

1.A legeslegeslegfontosabb:Megtettem én én én egyedül. önszántamból, és nyugodt vagyok, és nem fááj. És. Eljött az ideje.És nem bőgtem utána mint multkor:DDDDDDDDD Remélem holnap se fogok;)

2.Második: Didi azt mondta h én bevonzom a jófejeket. Akinek inge ,vegye magára.Amúgy tök igaz, szerencsés vagyok.

3.Most nem ott vagyok ahol lennem kellene. Remélem bepotoljuk:)

4.Bíró szadista Ilonának üzenném, hogy a videjókazettája előszavába helyezze mán bele, h aki életében nem mozdult meg, az ne csinálja vele a 15 másodperc alatt 4100 guggolást,még akkor se ha ő közben azt mondja:- ügyes vagy! meg tudod csinálni! ne hagyd abba,! jahj de jó egyre jobb! figyelj..ne csalj!! -frankó kis bíztatásait, mert neki hála mozgásképtelenné válltam, és remegő combokkal vánszorgok a lépcsőn!

5.A kutya nem a póráztól lesz hűséges.

Tímea epedve várjuk a produktumot! ja és a buliszervíz tökre nézhető!de akkor világlegszarabb filmje kategóriába jelölném az első csók c francia sorozatot:)Zsirárúúúúral:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr16984192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.03.05. 22:05:22

1. ügyes. de akkor nincs lépés hátrafele ezután sem.
2. én is vonzom a jófejeket, és amikor sok jófej vonzza őket akkor egy közös gócpontban találkoznak és onnatól szimbiózis :)
3. hát nem ott.
4. : DDDD
5. nem de úgy legalább Panka nem fut el.

ja és készül..... :)

ramóna 2009.03.06. 09:26:41

1. Gőzom sincs miről beszélsz...
2. Nem lehet hogy én vonzom a jófejeket és azért vagyunk együtt? :DDDD És a jófej dolgot Didi rád értette magára vagy ránk?
3. Fogalmam sincs hol kéne lenned de én azt tudom hogy most otthon lennék az ágyba és aludnék.:)
4. Lehet ha minden nap megcsinálod a 15 percet a végén megtanulsz a fájdalommal élni?! :D Vagy elmúlik?! egyébként szerintem én is meghalnék.
5. Egy csinos rózsaszín póráz jól állna neked! :)

Birom ezt a rébuszokba beszélést csak fogalmam sincs mit beszéltünk meg. Mi lenne ha úgy írnánk a sezire hogy csak az lássa akinek kell. egyébként gondolkoztam ezen a 98 emberen és nem lehet hogy Bogi cikke hozta ránk a bajt? vagy annak már nincs hatása. Hatás-influence egyébként tanulom az angol szavakat:D Jó vagyok nem? :D

Dida 2009.03.06. 10:53:45

Ramcsika! Adjal eletjelet magadrol emailen keresztul, mert fontos mondanivalom van Neked. :-)

ramóna 2009.03.06. 11:14:24

Egyébként te tudod hogy miket írt Gizi? Itt ez a sok pont és gőzöm sincs mit beszél. Szerintem Timcsó az egyetlen aki érti. Biztos valami közös összeesküvés :D

Dida 2009.03.06. 11:55:57

Na Ramcsika, megirtam, amit akartam. En tudom mit irt a Gizi, csak a 3.pont nem teljesen vilagos, De azzal elhajtott, mondvan en se tudhatok mindent... Azert otbol negy ponttal asszem meg mindig en vagyok a legjobb:-) Es a harmadikat is kapisgalom kulonben...

˙tt 2009.03.06. 12:06:00

"senki nem ééééért semmiiit" :)
jaj nyugi már, semmi érdekesről nem maradt le senki :) volt hogy én nem tudtam sose semmit. ugye milyen rossz? :P de hát aki világot lát... így járt :)

ramóna 2009.03.06. 12:17:51

Amikor te nem tudtál valamit azért volt mert nem érdeklődtél de én most érdeklődök :P
süti beállítások módosítása