már
8

Mivel fogad tegnap a Vali-mutter???

" A Ramcsi előbb ment el."

P"A Ramcsi???????????????"

Megoldások:

a.)Ramcsi haza-haza kukkant, csak nem vallja be.

b.)Vali keveri Timit és Ramcsit.

c.)Valinak látomásai vannak, és Ő is mindenütt Ramcsit látja mint szegény Kamasz Levike.

Mindenki álljon rá az ügyre , mi az igazság!

Tegnap olyan de olyan részeg embert láttam, még Árpi is meg volt botránkozva, úgyhogy el lehet képzelni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr6988876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.03.08. 14:16:11

asszem a "b" lesz.
nembaj. talán az nem olyan égő ha még a pultos-néni nem ismer névről :)))

Gina. 2009.03.08. 14:18:43

és még nem láttatok mindent a részeg emberből...:)

ramóna 2009.03.09. 07:08:36

Na leszúrom Valit hogy mit kell bemártani... :D Én inkognitoba hazamegyek ő meg jól lebuktat. Pedig siettem haza hogy észre ne vegyél. Na mindegy. timi kössz hogy fedezel de már mindegy lebuktam...:(( :DDDDDDDDDDD

ramóna 2009.03.09. 07:09:33

Apró örömök az életbe...részeg ember....(libabőrös lettem) azt hiszem öregszem:(( meghaltam volna ha nekem kell látni :))

ramóna 2009.03.09. 07:12:01

a jó hírt meg majdnem elfelejtettem! Megyek haza 21-én szóval mivel annyira szeretnéd, megengedem hogy felköszönts :)) Valami hangulatos iszogatos beszélgetés estét bevállalnánk, és semmi részeg :D

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.03.09. 11:15:44

21-en lesz Sandor-nap iden. Nem garantalom, hogy nem fogtok reszegeket latni.

ramóna 2009.03.09. 11:37:03

Kedves Mesti! (Sándor) :D

Ne haragudj már hogy elfelejtettem hogy titkon Sancinak hívnak. Egyébként te idén nem böjtölsz, mert ha jól tudom Húsvét még odébb van Sasa. Mellesleg a lakás projektedbe tudnék segíteni, de persze ne használd a barátaidat... :))

Pusszantás neked Saci
süti beállítások módosítása