ápr
7

helyzetjelentes

| Szerző: Anna. | 11:33 am

Mielott kilepnek Stockholmba, gondoltam gyorsan leirom, mi az abra, hogy aki akarja se hivogassa meg a csajokat. Orsi es Csilla gepenek mar 9 korul fel kellett volna szallnia, ezert nem is bereltek velem szallast stockholmban, mert mar hajnali fel5kor el kellett indulniuk szegenyeknek a repterre.

ha a sved billentyuzeten talalnek zarojelet, most raknek. ide meg kettospontot. Addig egy buzibarban voltunk, kurva jo volt, majd leirja vki reszletesebben. 

Most beszeltem csilllel, meg mo./rol sem szallt fel a gepuk, ami menne majd vissza. szoval ott szobroznak a repteren bizonytalan ideig, meg az is lehet, h torlik a jaratukat.
Ha nem hallotok feloluk, ezert van.

Most talaltam meg Csilla sapijat tolem balra a parkanyon, aminek nagyon orulok, mert olyan maganyos vagyok nelkuluk. na, volt a gondolatmenetemnek ertelme, csak kihagytam par lepest.

hianyoztok mind!!!!!!!

csok

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr581051495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.04.07. 14:34:13

MIlyen volt?????Miért nem mesélsz semmit?TIMI megjöttél?

Anna. 2009.04.08. 08:07:48

De, sajnos ezek ők. Majd elmesélik, mi volt. Én sem tudom pontosan, csak annyit, h kaptak enni, és éjjel 3kor felszálltak. 19 órával korábban akartak ugyan, de legalább hazaértek:)
Én meg azért nme írtam, mert szar volt a netem.
De fogok még ma.

orssssssss 2009.04.08. 11:59:40

Megvagyunk, megvagyunk, megvagyunk!!!
Elég szar volt, főleg Csillunak, mert reptéren aludni az ő karjával szinte lehetetlen. De vhogy mégis tudott azért, ne izguljatok. Túléltük. Repteret egy ideig nem nagyon akarok látni, az biztos.
Majd elmesélem részletesen mi volt, ha összeszedtem magam.
Látom Nus, hogy akkor Veled is minden rendben volt. Izgultam miattad is Manó!
Ma átviszem délután a cuccokat mondenképpen Anyudnak!:)
cupp

Anna. 2009.04.08. 13:13:07

Köszi szépen. A cuccok miatt ne aggódj, majd ha kipihented magad, átviszed:)
Én rendben voltam a kompon, beültem a szobába, ahova akartam, jött egy finn néni, vele dumáltam, aztán néni lelépett enni, és beült körém úgy 7-8 ilyen Oszama-szerű arc. Azt gondoltam én milyen előítéletektől mentes vagyok, ennek ellenére úgy be voltam szarva hogy fel fognak robbantani. Mentségemre legyen mondva, durván néztek ki, és nagyon hangosan beszéltek. Ráadásul az egyik lerakott mellém egy kibasznagy csomagot. Na, mondom király, itt tárolják a bombájukat mellettem, és én halok meg először az egész kócerájból. De rendesek voltak végülis, csak át akartak jutni Stockholmból Turkuba. Úgyhogy bocsi arcok innen is...

Panki 2009.04.08. 13:22:08

:) Hallod én is néha meglepődöm magamon, akinek ugye "semmiylen elöitélete" seincs elvileg:)Én is bocs arcok. Amugy szét van verve a házunk, nyolckor arra kelünk h bontják a betont. :)Annácska nyár van, játszótér van ( MÉG), szted ki mi hiányzik a DOLOGHOZ???????HAAA?????Pusz

Anna. 2009.04.08. 13:28:37

Én tudom én tudom: én:) Legalábbis nekem hiányzik a játszótér és lakói;)
Hallom hogy otthon meg tombol a nyár, irigy is vagyok nagyon!
képzeld, láttam neked vmit stockholmban, és a 321 bolt közül pont az nem volt nyitva. így aztán el sem mondom, mi az, de olyan mérges voltam.

Panki 2009.04.08. 13:35:20

Na mondd...legalább szándéknak örüljek, mi az amiről én jutok eszedbe:)ANNNAAAMMÁÁR
Csajok, elég szar lehetett ez a viszontagság..:(AZért meséljetek majd!!!! Timi is mesélne, de elrontották a kedvét:(

Anna. 2009.04.08. 16:26:18

fülbevaló, amin apró emberek voltak. volt mindenféle emberes, egy öltönyös urat választottam volna neked. Az volt a legjobb. Így lehet, h fura, de sztem tetszett volna.
x

Panki 2009.04.08. 20:55:36

Két öltönyös Úr a fülemben????? Ez tényleg joooooooo (lett volna) Anna, és szar voolt h te nem jöttél, vagy ki akarod élvezni minden cseppjét még??

Anna. 2009.04.08. 21:43:27

Pankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
Ja, rossz volt. Eddig nem volt rossz, csak amikor elmentek a lányok. Meg idegesített nagyon hogy ott vagyunk viszonylag közel, és mégse együtt.
süti beállítások módosítása