ápr
8

Stockholm

| Szerző: Anna. | 5:59 pm

Megígértem, hogy írok ma. Átvállalom a stockholmi élmények tizedét.

Stockholm gyönyörűséges hely. Lenyomod a gombot a fényképezőn, és máris egy képeslapot kapsz, nem kell nagy tehetség hozzá.
A lányok útját tehát stockholmos keretbe helyeztük. Eszter barátja, Isti is egy gépen jött Csillával és Orsival, mi pedig baromira vártuk őket Eszterrel:D
Négyen indultunk St.-ba, egy csoporttársunkkal, és egy itteni Orsival, nomeg persze a Viking Line-nal. Az odaút érdektelen, vártuk, h talizzunk már végre, Eszter pedig 6 percenként jelentette, hogy hány óránk van még kikötésig:)
Kicsit felpörgetem az eseményeket: találkoztunk, gyors catch up, vagy hogy mondják, amikor felveszed a fonalat. Bár inkább csak Csilla sebének látványa és Orsi haja volt új. Amúgy egészen képben vagyok:D hej:)
Ittunk a hostelben. Nagyon jó kis hostel:) Aztán még sétáltunk picit éjszaka, aztán pihi. Másnap városnézés.
Délben a királyi palota előtt kóvályogtunk, amikor kötél mögé tereltek minket. Őrségváltás volt, és jött a zenekar:

Nem is tudom, mi a jó szó rájuk, de baromi jók voltak az biztos. Aztán megszólalt egy ismerős dallam és Orsi felkiáltott: ez ABBA. Gondolta a fene, hogy a katonai zenekar abbát játszik... Aztán valakinek leesett, hogy április 1 van. :) Szeretem az ilyen dolgokat, amikor az emberek - jelen esetben a svédek - nem veszik olyan halál komolyan magukat, és egy kis humort visznek a hivatalos ceremóniába.
Du. városnézés, este komp Turkuba. A Viking Line kompjai külön fejezetet érdemelnének, annyira vicces helyek:) Teggel 9:30kor már tangóznak a finnek, és mivel van Tax Free bolt, olcsóbb a pia is, úgyhogy mért ne. Na minket sem kellett félteni azért. karaokiztunk, és táncoltunk is a Hot Sand zenéjére. Ugye, Ors?;)

Turku, Turku, Turku...

Vissza Stockholmba korán reggel indultunk, már csak Ors, Csilla és én. Egy különleges akció keretén belül, fejenként 50 centért kaptunk egy kabint. Hálásabb embereknek nem is adhatták volna. Úgy éreztük azonban, ha már fizettünk a szállásért, az a logikus, ha kihasználunk mindent, amit egy kabin nyújtani tud vendégeinek. Így délelőtt tizenegykor levetkőztünk szépen, és bebújtunk a hófehér ágyneműbe. A mosdót annyiszor használtuk, ahányszor csak tudtuk:)) És bár mindenki zuhanyzott reggel, és nekem még szállásom is volt estére, azért lezuhanyoztunk ott is. Nehogy már ne piszkoljuk be a törcsinket:))
(Itt történt, hogy beálltam a zuhany alá a melltartómban A, vagy azért, mert hülye vagyok, B, mert szaunába f.ruhába megyek és megszoktam. Az A felé húzok amúgy, mert többet zuhanyzom fürdőruha nélkül, mint vele. ennyit erről)


Újra Stockholmba értünk. Ugyanaz a a szállás, egy 12 ágyas szobában kértem egy ágyat. Minden erőnket összeszedve elhatároztuk, h bízunk az emberekben, és a szobában hagytunk minden csomagot.
Eljött Csill svéd barátja, Said, aki vállalta a guide szerepét. Elmentünk svéd hamburgert enni, mert nagyon viszki izű volt a szánk. Euróvan fizettem, és szegény pénztáros csaj kicsit bekavarhatta a dolgokat, mert 20 euróból, hetven eurónak megfelelő koronát adott vissza. Általában szólnék ilyen esetben, de nem ártott egy kis anyagi támogatás az úthoz, és Said is meggyőzött, hogy az lesz a legjobb, ha szépen elrakom a pénzt, és a hambinkat pedig az utcán fogyasztjuk el.

Kaja, burzsuj bár, kifordulás, új célpont keresése: Viktoria, meleg est.
A finnek szeretnek azzal viccelődni, hogy a svédek, elsősorba a férfiak mind melegek. Ez gondolom azért nem így van, de tény hogy azon a helyen tömörült egy pár. Orsi látott egy szép fiút, mi is kinéztünk egy sapkásat Csillussal, de kiderült, hogy járnak. Meg nyomult egy lány Orsira, egy pedig végigsimított a karomon, de pár perccel később ők is egymásra találtak. 
Nagy kaland egy ilyen buli. Nem elég kitalálnod, h tetszik e valaki, még arra is rá kell jönnöd, h meleg é.
Szóval ott maradtunk zárásig, aztán visszamentünk a szállásra. Itt olyan 4 körül elváltak útjaink, ekkor kezdődött a lányok kálváriája. Szegénykék!
Én egy kicsit elpityeredtem, aztán megkerestem a 12ágyas szobában a helyem, és lefeküdtem. Reggel szólt csill, hogy még mindig ott dekkolnak.

Napközben kóboroltam mindenfelé, kávéztam, és társaság híján közben olvastam. Fényképezgettem is, de ááááááááááááááááááááááá, a lányaim pótolhatatlanok.

A visszautamat leírtam. Hajnalban megreggeliztem még a kompon, elköszöntem az útitárs nénimtől, aki ahogy Turkuba értünk minden logikát mellőzve finnről svédre váltott.
itthon szundikáltam, és mostanra is azt tervezem.
Ja lányok, Eszter és Stivo:) számítanak rátok, ha Pesten jártok - úgyhogy majd szervezünk valamit. Ők holnap reggel mennek amúgy, ugyanabba a hostelba egy éjszakára, aztán egy éjszakát ők is kóborolnak. Eszter csak szombat este jön vissza, addig egyedül vagyok. Tanuláááás. Csak előtte holnap ebéd Johannával;)
 

Huh.

Mégegyszer köszi mindent, és remélem, h tényleg jól éreztétek magatokat!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr61054310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.04.09. 10:00:38

Ha arra gondoltál, h emesenen vagyok-e, akkor tájékoztatlak, h sajnos Hálistennek meghalt a laptopomon ez a szolgáltatás. Szóval nem voltam. Amikor vagyok, akkor a kinti gépen, és akkor látható is:) Csokkendáré
Jah,és---már nem anynira élvezema szakdogát, de nem is irom:)jee

Anna. 2009.04.09. 10:10:31

Ezt szomorúan hallom. Próbáld már meg leírni nekem egy ímélben a tartalmát úgy, mintha engem baromira nem érdekelne, és fel kéne keltened az érdeklődésem. Ja, ez nem kérés. Írd le! És akkor majd terveim szerint, újra rájössz, h miért ezt a témát választottad;)
:D

Panki 2009.04.09. 10:23:05

Orsi, remélem éjjel (10kor:)) értelmeseket mondtam! És fuuu borzasztó szar lehetett 20 orát a reptéren dekkolni...:(50 ora ébren...én tuti sirtam volna:(

˙tt 2009.04.09. 10:54:20

hát csajok, elismerésem, hogy bírtátok...
még jó, hogy ez visszafele történt és az ottani időtökből egy percet sem vett el, ha már ilyen szép volt minden és buliztatok is :) jó kis sztori lesz majd később, amit mesélhettek...

orssssssss 2009.04.09. 13:05:56

Hot Sand....ohh....nagyon jó zenekar!:P Főleg egy tagja tetszett nagyon!:DD áhhh. no comment
Imádtam ezt a 7 (illetve végül 8) napot!! Annyira nagyon jó volt!! Be nem áll a szám egész nap, annyit mesélek mindenkinek!:))
Felrakjátok a képeket picasara? Jó lenne már látni őket. És akkorákat röhögni, mint mikor először néztük végig...hihi
Pankám, teljesen értelmeseket mondtál este! Ábszolúte.:) Bocsesz,h későn zavartalak, megszoktam kint,h más rendszerben élünk.;) Sajnálom,h nem tudtunk összefutni, de majd jövő héten megejtjük! Szerda este?? Tedd magad szabaddá!:)
Annusom, Téged meg megnyugtatnálak: tesód jól néz ki, minden rendben van vele!! Bár fáj neki, azt láttam, de sztem nagyon jól viseli! Olyan aranyosan kérdezgetett, mikor átvittem a cuccokat! Anyud nem volt otthon,aztán ő fogadott. De Anyud ma reggel írt egy esemest és megköszönt mindent. Olyan cukiiii!:)
Kihagytad a buzibuli top pillanatát, mikor is bementem a LÁNY mosdóba, ahol egy csaj és két fiúcska szájfényeket próbálgatott. Ezt sem hittem,h megélem egyszer. Nagyon mókás volt.
Még egyszer köszi mindent Te tündér! És már mindjárt jössz haza és minden újra jóóó lesz.;)
Na megyek, pussz

Anna. 2009.04.09. 13:42:15

:):) Oh, imádtam a nálam sokkal nőiesebb serácokat a mosdóban:)

itt a cím részemről, Csilla (cenzúrázott!) képeiről nem tudok még:) picasaweb.google.com/matel4

lcsillu 2009.04.09. 19:41:33

en is en is felteszem mindjart, csak le van merulve a gep. szegenyket teljesen lestrapaltuk:)
süti beállítások módosítása