ápr
12

hajj

| Szerző: Anna. | 6:37 pm

Ezeket most találtam youtube-on, illetve most mondta az egyik olasz gyerek, h felrakta. Kábé egy-másfél hónapja készült.

https://www.youtube.com/watch?v=S6YakRTkvTc&feature=related
 

https://www.youtube.com/watch?v=9OTZZRS8LJo&feature=related
 

Nem lopjuk a napot:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr601061296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lcsillu 2009.04.13. 12:20:47

jjjjiihihihihihihihih:DDDDD
ezen nagyon sokat nevettem!!!! nem vagytok am normalisak:D
what is going oooon heeeeere?? DDDDDDD

orssssssss 2009.04.13. 15:26:39

Na helló!:)
Végre meg tudtam nézni!:DDDDDDDDD
Nagyon mókás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ti aztán tényleg nem lopjátok a napot!;)
Olyan furi,h azt a konyhát már láttam én is.:)
pup

Anna. 2009.04.14. 00:42:11

Ezt a konyhát pont nem, de valóban teljesen egyforma mind..:))

Meglátogatott minket Orsi barátnőnk Helsinkiből (akinél mi is voltunk, és akit a mi Orsink kedvéért hívjunk csak Marie-nak:), és képzeljétek, tök új helyeket mutatott Turkuban:DD
Például van egy híd, aminek a korlátját telistele ültették nárciszokkal:) Arra nem jártatok, lányok?

Voltunk ma jazz-en, ott volt az édes dobos fiú:) ennyi.:)

Mennyi szmájli! Biztos a nárciszok miatt...
:)

orssssssss 2009.04.14. 07:14:18

Jah! Nem ám a dobos fiúk miatt....:P
süti beállítások módosítása