ápr
15

Juhúúúú!

| Szerző: orssssssss | 12:43 pm

Sziasztok Béjbik!

Köszi mindenkinek a drukkolást, Pankám Neked külön köszi az smsért!:)

No de a lényeg:  5ös lett végülis, mint kiderült a szakdolim, a konzulens és a bíráló is 5öst adott, és meg is védtem, mire másra, mint 5ösre!!!:DD Úgyh minden rendben van.:)

Bár volt egy pánikrohamom a kérdezgetés közben, ami nagyon szar volt. Nem tudom miért paráztam be annyira. Tök rosszul lettem, nem kaptam levegőt.:S De túléltem!:) Köszönhetően Takács Albert tanár úrnak, aki rögtön odaszaladt egy pohár vízzel.:)) A kis drága!!

Na de most Ti jöttök lánykák! Hajrá hajrá!!!:)

Ja, és aki él és mozog, és pesten van, az jöjjön este hozzánk inni, aztán meg megyünk táncizni!:)

pusszancs

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr831066373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.04.15. 14:17:44

szívből jövő óriási gratuláció Neked Orsin!!!! :) és szívből jövő irigykedés :))) egyesek kálváriája még csak most kezdődik igazán :) pusziiiiiiiiii

orssssssss 2009.04.15. 14:42:55

Nyugi, még nekem is csak most kezdődik a 4államvizsga, ez csak szakdoli védés sajna. De azért megünnepeljük!:)
De Neked is kitartás! Menni fog úgyis!:) pusza

Anna. 2009.04.15. 15:39:50

NAGYON NAGYON NAGYON OKOS VAGY! Gratulálok én is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Érezzétek nagyon jól magatokat este;)

orssssssss 2009.04.15. 15:53:39

okos vagyok!:) ezt eddig nem tudtad???
eskü mintha már megköszöntem volna Neked Annus...egy blogon...egy másik blog lett volna???? Úristen hányra írogatok itt felelőtlenül????

Anna. 2009.04.16. 16:26:31

Dehogy, nem köszönted még meg..csak kitaláltad...fikcijo;)
süti beállítások módosítása