ápr
16

nosztalgiavideók

| Szerző: Anna. | 6:49 pm

Sziasztok:)

Rakok ide két linket, mert még mindig nem tudom, hogy lehet idevarázsolni a videót magát:))

Biztos emlékeztek ezekre. Az egyik a facebook csoport kapcsán merült fel, amihez azok csatlakozhatnak, akik nézték a walt disney-t, mikor Antall József meghalt. (megnéztem, 6644 tagja van:)
Megvan a vasárnap délutáni anyu-kurjantás?: Disney!!
És miért töltöm ilyenekkel az időmet? Mert holnap kiselőadok, és olvasnom kellene!

Pusziiiii


https://www.youtube.com/watch?v=X-Qm-0nh2Vs&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fhome.php&feature=player_embedded


https://www.youtube.com/watch?v=gjYHbnCajNQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fhome.php&feature=player_embedded

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr761069250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.04.16. 20:29:45

: )))))))) kösziiiiiii :) most végignéztünk felbuzdulva egy csomó ilyet... érdekes érzés a nosztalgia.. amikor vége lett a waltdisneynek és az jutott eszembe hogy holnap iskola.. annyira bennem él :)

Kukucs 2009.04.16. 22:26:10

Hogy en milyen merges voltam az Antira hogy pont akkor halt meg!!

Anna. 2009.04.16. 22:41:02

Naja! Én csak arra emlékszem, hogy egyszer félbeszakították, azután semmire. Gondolom leszállt a lila köd az agyamra..

ramóna 2009.04.17. 11:34:03

Valaki elfelejtett beszámolni az új munkájáról!!! Várjuk!

Panki 2009.04.17. 13:40:59

Nekem nincs új munkám!
De ez kuurvajoo volt!!:)

˙tt 2009.04.17. 16:43:08

(egyébként videó bepakolása: forráskód gomb benyom, majd bemásolod a videó mellett levő címet, nem az URL-t hanem az "Embed" nevezetűt. :) majd kinyomod a forráskód billentyűt. :) én is mindig azzal rontottam el hogy simán az URL címet másoltam be...)

nekem lesz új munkám, majd mesélek, jelentkezek a sarki kínaiba mosogatónak, ahogy halad a szakdogaprojekt :)))

Panki 2009.04.18. 10:40:27

Jahj nagyon szar lehet szakdogát írni, még szerencse , hogy nekem szépen beköttetve (itt azt kellene írnom, h az asztalomon pihen, de ez nem igaz) a lakásban szétszórva valahol pihen.! Azért annyi hiba van benne, h az oldalszám Úgy megy, h 2314567, de ha ez nem így lenne, az oktatóim el se hinnék, hogy én csináltam:)

˙tt 2009.04.18. 12:52:10

hogy EmőkeSzívem idézzem: kötsög. :)

egyébként pedig szakdogát írni nagyon is csodálatos: süt a nap, csiripelnek a madarak, hápognak a kacsák, világoznak a fák, kajakoznak a kajakosok, most voltam futni... mi kell még? :)
mégegyszer köszi hogy megtapizhattam, most már tényleg akarok egy olyat :)
süti beállítások módosítása