ápr
21

Pankának köszi :)

| Szerző: ˙tt | 3:09 am

azért jó, ha szakdolgozatot írsz, mert minden mást hihetetlenül nagy kedvvel teszel :) a zöldem elfogyott, maradt a blog. :)

egyébként arról könyvet írnék, ha tehetségem volna, hogy mi az az érzés amikor délelőtt  kimegyek futni a napsütéses tópartra, és virágillat, és a tó, és kacsák a Szent-János szobor tövében, és a gimi ahova jártam, és és és... csak ilyen közhelyes  marhaságokkal tudnám jellemezni. imááááádom. szóval a szombat így kezdődött, majd egy kis rajzolgatás után ez csak alakult késő-délután felé...

a tavasz beköszöntével jött, hogy hétvégente már-már kommunában élünk, és néha azért hazamegyünk aludni. most a Kalló utcában volt a kihelyezett telephely, ahol Panka /5ös!!!:)/ vendéglátását élvezhettük, de türelme mindenképpen 10-es. az 5-ös skálán.  a szokásos evés-iváson kívül volt még közös szeánszon belüli szemétégetés, baltával hadonászás, öngyújtó durrogtatás, meg ilyen felnőttes játékok... ki ne felejtsem megemlíteni, hogy jelenlétével emelte az esemény fényét Maglóca legszebb partiszervezője is: Emőke.

amikor a rezidencia amortizálásának lehetőségeit kimerítette a csapat, áthelyeződött a helyszín a TakácsTamás koncertre. a program hasonlatos volt. természetesen senki nem volt összefirkálva, vagy "csápolt" volna jobban a kelletténél :) de összeségében mindenki jól viselkedett, majd amikor végleg vége lett a mókának, sorban hazamentünk. személyes történetem befejezőepizódjában gazdagodtam még hazafelé kerékpározva néhány lila folttal. de mielőtt még bárki arra gondolna, nem, ezúttal személyes koordinációm tökéletes volt. mindenesetre a "not to do" listámba a ne biciklizz részegen mellé felkerült a ne biciklizz részeg mellett is :)))

na de szóval: tenkjúúú P!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

köszi Zsófinak is, akinek utólagos engedelmével felhasználtam a képeit. remélem nem gond :) pussz gyerekek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr781077249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglóca szépe:) 2009.04.21. 07:45:02

Mindig ráeszmélek ,h piszok szerencsések vagytok Ti tataiak,olyan nyaralós hely a tietek..na,jó,Maglóca se semmi,de nekünk pl. nincs tavunk.kellemes volt ez a hétvége,élveztem a szűk Szabó család nyújtotta lehetoségeket....ja és a csókjelenet Timi,noooos...meg kell nézned Neked is:-))imádok élni,viszgaidoszakra fel!

Panki 2009.04.21. 08:57:28

Timea!!! Sziporkázol!! Mindig ilyennel kéne zárnia hétvégét! A vendéglátást nagyon szivesen, de igazábol a Tominak koszonjétek.:)
Mostanában baromi ronda vagyok, bocsi. Szoval a partyfotosainkat felmentem a fényképezésem alól! És skacok! Ne tegyetek bagos képeket rolam iwiwre lééco! Mégiscsak mégis bujkálok az utcán. És már legalább 3 helyen láttam. A megértést köszi!
A záromontázsod eszményi!!!
eGY régi barátomnak üzenem: h fejezze be a szakdogáját, mert fenyitek!
Timinek ugyanezt üzenem, csak kezdje el a fejezze be helyett:)
CSOK

˙tt 2009.04.21. 10:10:17

gyönyörű vagy még mindig a képeken, de mivel Gina fotói még nem debütáltak, ezért szűkös volt a választék. a fiúkról volt bőven kép, ami érthetetlen :)

februárban elkezdtem már mellesleg ... :) de akkor a filmet még ma beiktatom pihiképpen :D

Panki 2009.04.21. 11:57:04

Timi, akárhogy is vizslatom, ez a kép annyira jó lett!!! Olyan..olyna..jaaaahhjj!Olyan olyan hogy olyan nincs is:) Nyomtatásba vele,!

Gina. 2009.04.21. 20:47:53

Én is tenkjú, a képek pedig a helyükön! Csók csajok! :)

˙tt 2009.04.21. 21:02:35

most néztem meg őket... annyira nagyon jók lettek :) így télleg nem lehet tanulni... :) pusssz

˙tt 2009.04.22. 02:30:39

megnéztem a hét életet. ez a film....... nem igazán jön rá most szó. szerencsére csak közben jutottak eszembe a dolgok amiket meséltél Panka... de mindenhogyan valami...nagyon hátborzongatóan csodálatos. a bizonyos jelenetről nem is szólva.

Panki 2009.04.22. 10:31:54

Tudjátok, h nem vagyok az az érzelmes tipus, de Gina a képeid...Durva! A földöntúli színek, a röhögések.. a fejek..Hát szívem, ezt hivatalosan is: szeretettel fotóztad!
A JELENET meg ááááááá:D

Panki 2009.04.22. 11:53:31

Csak azt akartam még elmondani, h mekkora jófejek vaytok!
Mesti zongorázik, Kanál hóz komolyan némi mosollyal a háttérben tapsol.
Karcsi hányik, Tomicsika rajta fekszik.
Emőke izmosul röhög , nadehányszor!!
Igen, a fő kiégett, a bödön alatt.
Igen apukám feltette a kérdést, hogy milyen célra kellettek azok a kereti fegyverek amiknek a nevét nemtom.
Nem, a szakdolgozatomon nem töltjük a házipáleszt.
Jeschmarcika és Mesti négykezesezik, Kanál még mindig szívesen hallgatja a muzsikát.
Gina end me képen mit keres a Huán Kárlosz??
Timi esizik, Tomi ráül, Timi esizik.
Kanál szája egy elburjánzott nemiszerv.
Tomi muzsikál.
Valaki felismerhetetlenül kinagyitott arccal szorakozik.
Kanál rázuhan a keverőpultra a ráadás szong alatt! de sajnos erről már nincs kép.

˙tt 2009.04.22. 14:23:32

kis drágáim :)

:))))) igen, arra a képre fel akartam hívni a figyelmed, teli találat a kompozíció. szakdolgozat mellett a felesek. kár hogy már leadtad, a végére egy ilyen fotót belefűztem volna.

kanaal 2009.04.22. 14:37:54

upsz :D:D:D
akkor a poppot öt azaz 5 pontra értékelem

Panki 2009.04.23. 08:44:38

EEEzt a végszót vártam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Panki 2009.04.23. 20:33:22

Kettöt akartam elmesélni! Egy: hogy ma megnéztem a Fóti gyermek várost..majd szerintem elmesélem. Egy kisfiut majdnem becsomagoltam...
Másik: Ugye anyukám átvette Ernö nyektetése után a gimi(eötvös) korusát szeptemberben..... És tegnap elött MEGNYERTÉK a Helikont, kiemelt karmesteri dicsérettel! Na mit szoltok, h pár honap alatt korust csinált abban a kócerájban??Sztem taps!

Anna. 2009.04.23. 21:34:53

Szerintem is:)
Fótot is meséld majd részletesebben!
Köszönöm a dalt!

orssssssss 2009.04.24. 09:27:44

Grat Anyudnak Pankám! Minden elismerésem!:)
Szép munka!;)
süti beállítások módosítása