jún
17

plakátteszt

| Szerző: ˙tt | 10:14 am

hellohello

készülget a termék posztere... szerintetek ez így érthető miez? akinek még nem mutattam (ő a tervezett játék), szóval főleg neki? a szöveg az így kicsiben nem látszik, de az a legjobb ha annélkül is lehet kapisgálni miről van szó :o) bár jobb egérgomb+kép megjelenítésével rá lehet nagyítani.

ma megveszem az efott jegyem, barkácsboltba megyek és ha jut idő tanulok. de az nem biztos. ennél jobb sose lesz. :) ... szép mai napot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr941190437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.06.17. 10:30:31

Bár a felhivás nem nekem szólt,mert én tudom mi ez.
Elöször is: leborulok tehetséged elött.
Másodszor.Ha ez a plakát gyerekeknek szólna,akkor nem lenne jo. De ugye csak prezentálni kell? Mert amugy stilusos, meg érzékelteti a természet barát eszközöket (mármint szinben-háttrében), viszont nekem az a rubikkocka rohadtul kilog igy. Akkor a háttérbe vagy szövegbe vagy valamibe tennék még egy kis élénket. Meiner Meinung nach..

˙tt 2009.06.17. 10:43:33

hát ez most nem a gyerekeknek szól.. hanem azoknak a pöcsfejeknek akik lealáznak minket a földig kedden.
egyébként a kockát tekintve igazad van. tényleg kilóg, csak nem akarom gyerekkel szemléltetni a méretet. na nemtom.. majd lesz vele valami még. elküldöm a tanárbácsimnak is.
kösziiii :)

Panki 2009.06.17. 10:49:18

@˙tt: Sztem két édes kis kezecske
vagy akár lábacska ( legyen egy tappancs) tök aranyos lenne:)

Gina. 2009.06.17. 11:09:54

:DDDD percekig próbáltam rájönni, miért van ott a kocka:D
én nem mondok véleményt, mert a Timinek nincs önbizalma, és nem hiszi el, hogy tök jó, amit csinál. meg láttam is a dolit. szóóóóóval csak halkan súgom, hogy nagyon kifinomult és elegantos:)

ramóna 2009.06.17. 11:33:13

Nálam ötös!!! Bár én is láttam a dolgozatot. Tényleg van olyan egyáltalán aki nem látta ?! Egyébként megvagyok mielőtt megkérdeznétek. Tegnap még nem tudtam aludni a torokfájástól ma meg levegőt nem kapok, de élek!!!! Mikor kell izgulni értetek?
Jah Dió emeld meg a popsid és írj pár sort!

ramóna 2009.06.17. 11:33:46

azt elfelejtettem megkérdezni, hogy játszhatok- e majd vele? :)))

Dida 2009.06.17. 11:57:25

Timi, ez tok jo (Ross-osan ejtve:)). Biztosan lenyugozod a "zsurit".
En amugy jol vagyok, velem is rendben minden. Ami uj, hogy megvannak a repjegyek, aug. 24-en megyunk haza. Remelem mindenki bevetheto lesz, mert aztan ki tudja mikor legkozelebb...
Ramcsika gyogyulj meg, Pankika es Timike meg tanuljatok, mindjart vege! Nagyon drukkolok! Pupi

Anna. 2009.06.18. 10:40:09

Szia Timi!

Én még nem láttam, úgyhogy jó tesztközönség vagyok. Örömmel jelenthetem, hogy megértettem, mi ez:)) És csak utána nagyítottam rá a szövegre, becsszó. Sztem tök klassz!
(Viszont hála neked, most fejben próbálok hengert csinálni azokból az elemekből, amiket írtál, ahelyett, hogy tanulnék..)
puszi
:D

Panki 2009.06.18. 10:43:35

Hejho!Ramcsika gyógyulj meeeg!!

˙tt 2009.06.18. 12:54:01

Igen Ramcsi, gyógyulj meg és aztán játszhatsz vele. Ha lesz mivel. De legalább tuti hogy el fogják hinni, hogy saját kezűleg csináltam :))))

Anna, benned bíztam :) Kösziii!!! Bár most voltam konzultálni és még egy-két dolog át lesz pakolva.Megint mehet valamivel az idő. jeeee.

ramóna 2009.06.18. 16:50:38

Igyekszem igyekszem! :) Dióka úgy szervezem az életem hogy jó legyen :)) Meg a Panka búcsú buliját Maglócán...hupsz kicsúszott :DDDD Anna ha te is érted mi ez akkor tutira jó:)) Egyébként meg tanuljatok ne ide írogassatok és ki végzett írjon hogy sikerült!!

maglóca szépe:) 2009.06.18. 22:14:12

Lesz party Maglócán?:DDhívjatok máaan meg:)Dió Neked is kötelező!nem birok most tanulni!!!!!!Punkikát holnap ,ha minden jól megy,lekopogtam!,akkor diplomás hölgyként üdvözölhetjük a körünkben.gecco,felnőtté lejány!!!!!!!!!!!!!.....ja és Timó,én az összes kiskölkömnek csak a Te játékoddal engedem a játszit.szal tervezgess csak,sok gyerekem lesz tod.nágy a csálád.....na szóval,kihez nem szóltam még.nézzük csak.Csillu,jól van a szamaracska?:Dképzeld,már megint bedepiztem a hajvágástól.nálam ez olyan ingadozó:((Annus,Te is jössz ám a partyba.na jó,ne tervezgetek,még nincs nyár.pont.(bocs a drasztikus befejezésért:)))

˙tt 2009.06.19. 01:48:30

dehogy nincs nyár... olyan jó volt nézegetni innen az ablakból az elte zöld fáit szemben, ahogy sütötte őket a nyári nap :D
hallod-e, túl sok kölköd ne legyen mert hamar megunom én ezt a játéktervezést. :)

Pankucinak szorítás holnap!!! este meghozom azt a nagy áldozatot, hogy elmegyek és iszom vele egyet eme alkalomból. fájni fog, de megteszem.

Emőke te meg tanuljá'!. minden csatornán veled kontaktolok. :))) hoppá.. akkor velem is baj van:)))

Hú Dió, majd veszel akkor olyan topánt? nem is tudom már milyen színűt.. talán fekete. megint máson jár az eszem. :)))

ramóna 2009.06.19. 10:09:21

www.meska.hu/Shop/index/560
Nézegessétek meg! elég jó dolgok vannak!
süti beállítások módosítása