júl
8

Anna, látod hány óra?:)

| Szerző: Panki | 12:24 am

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr951233318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.07.08. 10:35:15

hogyhogy hány óra? nem értem..:( És mondd meg, melyik filmbe van ez a zene, különben meg kell néznem az összeset, hogy rájöjjek. Jól vagy, Panika?

Panki 2009.07.08. 11:27:47

Hát 00:24 kor irtam a bejegyzést. Magyarul: Nem futottam versenyt tizkor az ágyamba:) MICCOSZ??:)
Nem tom melyik filmben van, szóval idöben állj neki, mert tényleg sokat csináltak már.De egy-kettöt ki tunk zárni:) Mily szerencse. Fu gyerekek nagyon jo a faszi az alkonyatban..Bár a nózija kicsit..egyenes.

˙tt 2009.07.08. 20:18:51

már két hónapja mindenkitől ezt az alkonyatos faszit hallom, egyszer már ráveszem magam hogy megnézzem ezt a vámpíros csodafilmet.. :)

Anna. 2009.07.11. 12:52:23

Azt írja az internet, hogy ez a Casablancában volt, de azt csak egyszer láttam, ennyire nem jó a zenei memóriám sztem. Miben vooooooooooooooooooooooolt? Ne hagyjatok megkattanni! Lázas is vagyok, szerintem a kereséstől:(

Anna. 2009.07.12. 11:36:55

Csilla rávilágított, hogy hogy lenne a casablancában, amikor enya akkor még kislány volt/ nem élt. Igaz igaz igaz.
A látszat ellenére nemcsak ezen gondolkozom, most pölö azon, hogy átutaljam e már most a júni 22-ei számlát. Olyan jó, hogy én intézhetem a család pénzügyeit.
Máshol mi az ábra? Ti fogtok ma sajtot panírozni? Én igen.
puszi minden tapsifülesnek

Dida 2009.07.12. 21:17:58

Haho Lanyok!
Szerintem ez a szam az Edes novemberben volt, amikor a csaj elmegy, a faszi meg koveti. Szerintem... Onnan remlik. Kedvet is kaptam, hogy megint megnezzem. Ti lattatok? Csak ajanlani tudom.
Puszi mindenkinek!!!

Anna. 2009.07.13. 08:14:42

az az only time:(
Jó reggelt mindenkinek, újabb életem első napja. Jó szar lesz, majd elmesélem. Ááá, a családom romjain csücsülök.
süti beállítások módosítása