okt
9

Hírek

| Szerző: ramóna | 5:13 pm

Diónak új munkája van! Közelükben lévő Sparban dolgozik, vagyis remélem még mindig:) Ha egyszer beindul....ellepik ajánlatokkal :)

 

Én meg jól vagyok! Tudok járni meg ilyenek. A guggolás és a érdelés még nem megy és egy picit érzékeny, de egyébként minden rendben. Minden nap gyalogolok és 23-ám túrázni megyek. Apukám kijött a kórházból. Jól van nem dolgohat még 6 hét múlva megy vissza tükrözésre. Fekéje van. Egy csomó mindent nem ehet 6 hétig aztán egy picit több mindent 3 hónapig aztán majdnem mindent 6 hónapig aztán bármit. Egyébként minden rendben!

Gina hogy sikerült a nyelvvizsga?

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr271439006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.10.09. 19:39:25

NA véégre...Több mint egy hete irtad, h leirod. Azt hittem már nagyobb baj van...
Jozsit udvözlöm,és mondd meg neki h gyogyuljon meg,mert kifogja elenni elölem a kaját???
Didike, (bár neted nincs),ird le milyen a szendvicslányok élete:)
Ramcsi, örülök h végre hallottam felöled, nagyon. Vigyázz magadra!

Dida 2009.10.09. 21:52:57

Mostmar van netem, csak idom nincs tul sok (hal`Istennek). Epp most jottem munkabol, szerintem tok jo, elvezem. Ahogy Ramcsika mondotta egy Sparban dolgozom, es tevedes, hogy csak szendvics es peksuti keszitokent,, ugyanis az egesz uzletet meg kell tanulnom kezben tartanom. Szoval ket napja uzom gyermekkorom alom munkajat, kezelem a penztargepet!!!:))) Ugyanolyan jo mint gyerekkoromban a szobamban, mikor boltosat jatszottam. Meg meg egy csomo mindent csinalok. A fonokok azt mondtak, h nagyon meg vannak velem elegedve, kedves vagyok a vasarlokkal, gyorsan tanulok, preciz vagyok, stb, ugyhogy remeljuk a legjobbakat...:))
Ezenkivul is minden oke velem.
Puszi lanyok!!!!!

Gina. 2009.10.10. 09:06:09

Csupa jó hír. De Ramcsi... Hát ha már nem találkoztunk múlt héten (ugye?:)), akkor megkérdezem itt, hogy mit műveltél magaddal?:(
A nyelvvizsgámról még semmit nem tudok, 4-6 hét, mire lesz eredmény. De szerintem a zsebemben vannak:D
Dió, egy kalappal!:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.10.10. 12:04:47

Dio! Gratula es mindent bele! :)

ramóna 2009.10.11. 14:46:30

Igazából, semmi különöset.. guggoltam, virágot ültettem aztán hiretelen felakartam állni és nem ment:) leszakadt egy nagyobb porc, ami beakadt és nem tudtam kinyújtani a lábam. Pont Moni szüleinél voltunk, szóval apukája rögtön megvizsgált és mondta hogy azonnal műtét holnap velem kezd. Este még bementünk a kórházba levették a vért meg ilyenek reggel 7-re visszamentünk fél 9 körül már műtöttek. Kb ennyi :)

Dióka a végén még átveszed az egész üzletvezetést! :D egyébként mondtam már, hogy egyik ismerősöm kenyér kenéssel kezdte és üzletvezető lett?! :) De tényleg!!!!! ;)

ramóna 2009.10.11. 14:47:41

Jah , Gina mi van a blogoddal???

Führer beszámolót kérünk!! Ápádék kivannak akadva hogy a szomszéd átjár reggelit csinálni! :D De mondtam hogy nem szatír! :D

Gina. 2009.10.13. 08:52:21

Auuuuuu... Belegondolni is rémes. De mekkora mákod van az apóssal:) Akkor jól leszel, és azért még majd fel tudsz mászni a Kávéház lépcsőjén, ugye?:)
A blogomnak meg ugyanaz a címe, csak freeblog.hu lett a vége a blogol helyett.
süti beállítások módosítása