már
17

blogolok egyet :)

| Szerző: ˙tt | 6:47 pm
drága háborús ellenfelem panka azt tanácsolta írjak a blogba. ekkor még úgy gondoltam, várok valamilyen sztorira.

nos, hát sztori az nincs, de mindenféleképpen muszáj eldicsekednem, hogy fél órája kifojattak belőlem 4,8 decilliter vért, ami úgy sejtem esetemben még több is volt, a kedves hölgy ijedt pillantásából, miközben odaszól, hogy "jaj hát ez már elég lesz magánál". (mintha kb én lettem volna a hülye, hogy nem téptem ki magamból a tűt) egyébként nagyon jó dolog ez, lehet nézni ahogy folyik a vér csőben, és még csokit és ásványvizet is osztogatnak... nem akartuk mondani, hogy korábban azért lehetett nagyobb az érdeklődés, mert "parííízeres" zsömlét és 2 doboz Sopronit kaptak a kedves önfeláldozó gépészlakók.

egyébként ma 5600 Ft-ot hagytam ott egy boltban, ami....ami nem volt más, mint a spar élelmiszerbolt. és jelezném, hogy ebből alkohol csak 800Ft értékben került a kosaramba, abból fele nem is az enyém. csak a félreértések elkerülése végett. szóval, ilyen világban élünk, ma szembesülnöm kellett vele hogy enni bizony nem is akármekkora kiváltság, most hogy elfgyott a kristálycukor és az extra szűz olívaolaj. jó igen, ilyen luxuscikkeken élek... bocs.

előbb pedig sokatsejtető tekintettel köszönt egy srác a folyosóról, aki szerintem szép.

most pedig a világmegmentésen kívül másnak is neki kéne állnom. nos, ez igazi blogosra sikerült, tehát valószínűleg az összes olvasót untattam. monjduk én hiányolom személy szerint, hogy írjatok ilyen személyesebbeket is, mi van veletek... mármint én, aki ugye sosincs ott sehol:D, meg csak hétévégn lát titeket jobb esetben, szóval én kevésbé tudom az infókat. :)
a kecskeméti társakat pedig még hétvégén sem látom. ja nektek még nem is mondtam, milyen nagy rajongója vagyoka kecskeméti srácoknak... tönkreteszik az életemet. de nem hagyom:D

pusszantás mindenkinek!

u.i.: bocs a süketelésért.. szerintem rám így hat a vérhiány:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr91384967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2008.03.17. 18:48:38

kifolyattak . nem kifojattak. tudom ám.

Anna. 2008.03.17. 19:09:21

Írj a kméti csibészekről, majd a körmükre nézünk;) jesszus, hány éves vagyok?! na mindegy, puszi neked is!

orssssssss 2008.03.17. 20:34:06

sajnáljuk,h városunk erősebbik neme ilyen arcátlan dolgokat követ el! de cserébe ilyen csodálatos leánykák teremtek itt, mint mi:D köszi a blogbejegyzést, mint olvasó állíthatom,h nem volt unalmas! Sőt felettébb szórakoztató!:)

ramóna 2008.03.17. 21:03:15

Én félek a tűtől, az gond lehet egy ilyen műveletnél? :)

stukker 2008.03.19. 15:33:04

Mit csinálsz holnap panka?
süti beállítások módosítása