nov
24
Itt vagyuuuuunk, megérkeztüüüüüünk és mindenkit szeretettel várunk,aki arra jár, palacsintázni este:) Csak azért csináljuk ám,h a szomszédok csipázzanak minket:P Remélem sikerül... De tényleg gyertek ám mind! Bármikor jöhettek, kiv. ha a piros függöny be van húzva...pusszanat

Jaaaa és pálinka is van dögivel:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr46786122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.11.24. 19:07:16

Érdekes, nekünk meg új szomszédaink vannak.
Két lüke csaj, akik mindenáron be akarják lopni magukat a szívünkbe holmi kajákkal..hm..

Nem gondoltam volna, hogy Orsihoz közelebb fogok lakni Pesten, mint Kecsón:)
Már csak Csilla bébi hiányzik nagyon...
Nem láttam több mint egy hete, ami már nagyon rég volt, és nagyon ritkán hál'istennek. Azt mondta, hogy gyúrnunk kell tavaszra, amikor nem leszek itthon, de ez neki is sok:)) hiányzik a feje!


Gyerkek, olyan nehéz az élet! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Félek, hogy otthon is új szomszédunk lesz :'((((((((((((
nem akarom ezt:(

Most megyek tanulni, mert a lányok még várnak este, nekem meg a héten még meg kell váltanom a világot a suliban.
puszi

Emőke 2008.11.25. 14:17:16

lányok,ha vkit érdekel,kedden 4 fele elmegyünk a Bodies kiállításra.....nem tudtam kiírni olyan főcimesen,de sztem igy is elolvassátok,millió csók(Anna,ha sok a kaja,nem bírtok vele,csak jelezz és átugrok:-)Panka pedig gyógyulgasson!!!

orssssssss 2008.11.25. 14:19:44

Köszimöszi,h átjöttetek:) Jó volt. Pankám Neked meg jobbulást!!!!! Remélem minden rendben van-lesz szegénykém. Majd írjál,h mit mondott a doki meg ilyneke! puszi

tt 2008.11.25. 15:49:30

a bodies nagyon jó! amikor hazajöttem majdnem írtam róla, annyira hatásos az emberre az egész... de rájöttem h a lógó inakat és a felszeletelt emberdarabokat úgysem lehet elmesélni. mert így morbidnak hangzik, pedig inkább nagyszerű volt látni milyen bonyolult és csodás szerkezetek vagyunk :) pusziii!!

Pankának meg gyógyulást!!! :(

Panka 2008.11.25. 16:13:28

Hát...eddig ájult voltam.Azt mondta a doki h a tipusos influenza, ami elég komoly, de gyogyszert nem is tud adni, mert akkor a szivem meg a májam is bánni fogja.A Lázamat csak akkor csillapitsam ha 39 fölött van( mindig a felett van),és rosszul vagyok töle.Nem tudok mozogni,A böröm rosaszin,és szur, az izmaim fájnak..
Köszi Mindenkinek ezt a nehéz éjszakát, Mestinek, Zsanak, Annusnak.Igaz h mivel 39 7 volt a lázam és 39 2 nél lejebb nem tudtuk levinni, se hütöfürdö se tabi, se testborogatás (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ KInzo eszköz) a csajok oránként keltek éjszaka, hogy ellenörizzenek, mondjuk amikor reggel is ugyanennyi volt..és in berezeltem..:(ANyuék eljöttek értem.
Igyekszem..

lcsillu 2008.11.25. 22:01:21

Pankiii, szegenykem, ennyire komoly?:((((
kuldok neked energiat meg szeretetet meg radgondolast meg mindent, ami csak atmegy!
:(((

D. 2008.11.26. 11:25:28

:((((( Szegenykem!!! Gyogyulj meg minel hamarabb!! Gyogypuszik, gyogyolelesek!!!!
süti beállítások módosítása